سیرجان ضد بحران با چهار گل (عکس)

سیرجان ضد بحران با چهار گل (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان گل گهر سیرجان بدون توجه به رای کمیته انضباطی برد چهار گله خود را جشن گرفتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، گل گهر سیرجان در حالی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به مصاف شهرداری آستارا رفت که در روزهای گذشته با حواشی زیادی پیرامون بازیکن گابنی خود دست و پنجه نرم کرده بود.

 روز پنجشنبه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی شکایت سه باشگاه استقلال، پیکان و سپاهان نسبت به حضور اریک بایناما بازیکن گابنی گل گهر در دیدارهایشان مقابل این تیم، رای به سه بر صفر شدن این سه دیدار داد و گل گهر که با ۱۹ امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده بود، با کسر ۷ امتیازی مواجه شد و به رتبه هشتم جدول سقوط کرد.

 در‌حالیکه به نظر می‌رسید پس از این اتفاق، شاگردان قلعه‌نویی با بحران روبرو شده‌ و از نظر روحی دچار مشکل شوند، گل گهر امروز با چهار گل و مقتدرانه شهرداری آستارا را کنار زد و به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد.

حالا و پس از این برد روحیه بخش، شاگردان قلعه‌نویی روز جمعه در چارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر میهمان آلومینیوم اراک که از مدعیان جدید لیگ برتر است، خواهند بود و باید دید که بازیکنان گل گهر در آن دیدار هم می‌توانند بدون توجه به اتفاقات رخ داده، به روند خوب خود ادامه دهند یا خیر.

۴۱۵۴