گزارش‌روز؛ از نویر دروازه‌بان تا لواندوفسکی مهاجم/ معضل ٧ قرارداد تمدید نشده در مونیخ

گزارش‌روز؛ از نویر دروازه‌بان تا لواندوفسکی مهاجم/ معضل ٧ قرارداد تمدید نشده در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - هفت بازیکن باواریایی ها که قراردادشان رو به اتمام است، هنوز با این باشگاه مونیخی تمدید نکرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت فوسبال ترانسفرز، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ در ماه‌ های گذشته موفق به تمدید قرارداد بازیکنانی نظیر یاشوا کیمیش و لئون گورتسکا شد اما هنوز هم تعداد زیادی از مهره های کلیدی تیم خود را در وضعیتی مبهم می‌ بیند. وبسایت فوسبال ترانسفرز با بررسی شرایط این هفت بازیکن، وضعیت تمدید قراراداد آن ها در مونیخ را به این ترتیب تشریح کرده است:

مانوئل نویر

سن: ۳۵ سال

اعتبار قرارداد فعلی: تا سال ۲۰۲۳

کاپیتان بایرن مونیخ در ماه اکتبر گفته بود که هیچ محدودیتی از نظر سنی ندارد و حاضر است بعد از ۴۰ سالگی هم فوتبال بازی کند. طبق گزارش رسانه‌ی اشپورت آینس، وضعیت تمدید قرارداد او با بایرن مونیخ به زودی روشن می‌ شود و احتمال تمدید قراردادش، بسیار بالاست.

اسون اولرایش

سن: ۳۳ سال

اعتبار قرارداد فعلی: تا سال ۲۰۲۲

گلر ذخیره بایرن مونیخ در تابستان گذشته به این تیم بازگشت و گزینه تمدید قرارداد یک ساله را در اختیار باشگاه قرار داده است. با توجه به احتمال بازگشت نوبل از موناکو، آینده اولریش در مونیخ روشن نیست.

نیکلاس زوله

سن: ۲۶ سال

اعتبار قرارداد فعلی: تا سال ۲۰۲۲

بایرن مونیخ و زوله کمی از هم فاصله گرفته‌ اند و به نظر می‌ رسد که آینده زوله در لیگ جزیره باشد. البته امکان تمدید قرارداد با مدافع ملی‌ پوش آلمانی نیز وجود دارد اما همه چیز به سمت انگلستان سنگینی می‌ کند!

کورنتین تولیسو

سن: ۲۷ سال

اعتبار قرارداد فعلی: تا سال ۲۰۲۲

بر اساس اطلاعات فوسبال ترانسفرز، آ اس رم به این هافبک فرانسوی علاقمند است و می‌ خواهد او را در ژانویه به خدمت بگیرد. احتمال خداحافظی زودهنگام او با مونیخی ها وجود دارد. البته ناگلزمان سبک بازی تولیسو را می‌ پسندد و امکان شروع مذاکرات جهت تمدید قرارداد هم وجود دارد.

کینگزلی کومان

سن: ۲۵ سال

اعتبار قرارداد فعلی: تا سال ۲۰۲۳

کینگزلی کومان اخیرا از گزینه‌ های متعدد خود خبر داده و گفته بود که به زودی اخبار جدیدی از او منتشر می‌ شود. بایرن مونیخ با کومان از نظر مالی کمی فاصله دارند و دستمزد مد نظر وینگر فرانسوی، مورد تأیید بایرن مونیخ نیست. بر اساس اطلاعات فوسبال ترانسفرز، منچستر یونایتد و چلسی خواهان جذب او در تابستان آینده هستند. ضمن این که کومان دوست دارد به لیگ کشورش و باشگاه پاریسن ژرمن بپیوندد.

سرژ گنبری

سن: ۲۶ سال

اعتبار قرارداد فعلی: تا سال ۲۰۲۳

در ماه‌ های گذشته انتظار می‌ رفت قرارداد گنبری تمدید شود اما هنوز خبر رسمی منتشر نشده است. از طرفی، مشکل واکسن نزدن گنبری هم دیگر مطرح نیست و انتظار می‌ رود تمدید قرارداد به زودی صورت پذیرد.

روبرت لواندوفسکی

سن: ۳۳ سال

اعتبار قرارداد فعلی: تا سال ۲۰۲۳

گلزن‌ ترین بازیکن بایرن مونیخ هم آینده‌ی قطعی و مشخصی در مونیخ ندارد. به نظر می‌ رسد سران مونیخی او را بیشتر از ارلینگ هالند بخواهند اما امکان انتقال او به خارج از آلمان هم وجود دارد؛ لواندوفسکی همیشه از علاقه به بازی در خارج از آلمان صحبت کرده است. طبق شنیده‌ ها، مذاکرات برای تمدید قرارداد لواندوفسکی حدود یک ماه دیگر و از بهار آغاز می‌ شود.

9404