عکس؛ مهمانی باربکیو آگوئرو در کنار خانواده و نزدیکانش

عکس؛ مهمانی باربکیو آگوئرو در کنار خانواده و نزدیکانش

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی سه روز بعد از اعلام بازنشستگی از فوتبال به خانه اش در آرژانتین سفر کرد تا تعطیلات کریسمس را در آن جا سپری کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره 33 ساله شنبه صبح راهی بوینوس آیرس شد تا در کنار نزدیکانش و همچنین پسر نوجوانش بنجی مراسم باربکیو راه بیاندازد. اسطوره منچسترسیتی به خاطر مشکلات قلبی مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد. او در بازی بارسلونا و الاوز در ماه اکتبر به علت مشکلات تنفسی مجبور شد که از زمین خارج شود و بعد از آن با فوتبال وداع کرد.

آگوئرو حالا در اولین روزهای بعد از بازنشستگی خود تصویری از میز ناهار خانواده اش زیر آسمان آبی منتشر کرده و عبارت "خانواده" را برای توصیف آن منتشر کرده است. او همچنین به نظر می رسد که در یک باربکیو بزرگ در حال استیک درست کردن برای خانواده اش است. 

گفته می شود که آگوئرو بعد از بازنشستگی چهار پیشنهاد کاری دریافت کرده که یکی از آنها نقش سفیر باشگاه منچسترسیتی است. آگوئرو در زمان رسیدن به بوینوس آیرس به خبرنگاران گفت:" حالم خوب است. برای تعطیلات به این جا آمدم و می خواهم از خودم لذت ببرم و کریسمس را در کنار خانواده ام سپری کنم. بعد از آن به این فکر می کنم که چه کار کنم اما در حال حاضر هیچ تصمیمی نگرفته ام."

4125