رقیب لک بمب زمستانی فوتبال ایران؟(عکس)

رقیب لک بمب زمستانی فوتبال ایران؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور که به نظر می‌رسد گزینه پرسپولیس برای رقابت با حامد لک می‌تواند یکی از بمبهای نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باشد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به آنکه احتمال بازگشت بوژیدار رادوشوویچ به تهران بسیار پایین است و از طرف دیگر عملکرد حامد لک در لیگ بیست و یکم مثل فصل قبل نیست، یحیی گل‌محمدی و همکارانش به دنبال جذب یک رقیب مناسب برای لک هستند.

طی چند هفته گذشته و از زمانی که رشید مظاهری وارد بلک لیست فرهاد مجیدی شده و شانسی برای بازی در ترکیب استقلال پیدا نکرده، نام دروازه بان آبی‌ها به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی کادر فنی پرسپولیس مطرح شده است.

مظاهری تنها دروازه‌بان سرشناسی نیست که برخی رسانه‌ها نام او را به پرسپولیس لینک کرده‌اند و حالا گفته می‌شود پیام نیازمند دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان و گلر فعلی پورتیموننزه هم مورد نظر پرسپولیس است.

نیازمند در این فصل فقط در یک بازی برای باشگاه پرتغالی به میدان رفته و هنوز در لیگ پرتغال فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده است.

اگر چه گفته می‌شود او دوست دارد کماکان در اروپا به فوتبالش ادامه دهد اما اخبار غیررسمی حاکی از آن است که نیازمند بی‌میل نیست که دوباره به ایران برگردد.

روزنامه ایران ورزشی در شماره امروزش به این موضوع پرداخته و نوشته: نیازمند رقبایی جدی برای دعوت به تیم ملی دارد و همین موضوع در کنار دور نشدن از شرایط بازی باعث شده تا به همکاری با پرسپولیس با جدیت بیشتری فکر کند. پرسپولیسی‌ها هم اعتقاد ویژه‌ای به سبک دروازه‌بانی نیازمند دارند و البته داود فنایی هم سابقه همکاری با نیازمند در پیکان را در کارنامه دارد.

این وسط البته قرارداد نیازمند با باشگاه پرتغالی می‌تواند مانع بازگشت احتمالی او به فوتبال ایران باشد و باید دید نهایتا تکلیف این ماجرا چه خواهد شد.

1984