قربانی: زمین تیم رایکا را خسته کرد/ تیم من تجربه بازی در زمینی که داورش، داور پینگ پنگ بود را نداشت

قربانی: زمین تیم رایکا را خسته کرد/ تیم من تجربه بازی در زمینی که داورش، داور پینگ پنگ بود را نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال رایکا گفت: زمین بازی به هیچ عنوان شرایط برگزاری بازی را نداشت و تیم ما را خسته کرد.

به گزارش فوتبالی، پیروز قربانی در نشست خبری پس از شکست مقابل ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: نتیجه دلخواه ما نبود. اشتباه کردیم، در طول هفته گذشته باید در ساحل تمرین می کردیم. اگر مجوز بازی در این زمین داده می شود چرا زمین هفت تیر بابل را تایید نمی کنند؟ این زمین به هیچ عنوان شرایط برگزاری بازی را نداشت و تیم ما را خسته کرد.

وی تصریح کرد: از دقیقه 60 به بعد به خاطر خستگی بچه ها مجبور به تعویض شدم. دلیل دیگر این است که تیم من تجربه بازی در زمینی که داورش، داور پینگ پنگ بود را نداشت. پنالتی هایی گرفته شد که واقعا مسخره بود. بچه های ما تا دقیقه 60 خیلی خوب بازی کردند اما زورشان به برخی مسائل نمی رسد.

قربانی افزود: فوتبال ورزشی با یکسری مختصات مخصوص به خودش است و ما متاسفانه قابلیت بازی پینگ پنگ را نداشتیم که هر برخورد ساده ای را پنالتی بگیرند. متاسفم برای داوری که زحمات بازیکنان جوان ما را اینطور هدر داد.

سرمربی رایکا در خصوص اینکه دروزاه بان تیمش فوق العاده عمل کرد، گفت: این نظر شماست. دروازه بان حریف هم چند توپ گرفت. ذوب آهن 21 سال است که در لیگ برتر حضور دارد. اگر می خواهید کوکو را به نفع ذوب اهن برگردانید، رایکا سومین فصل حضورش در لیگ یک را تجربه می کند. بابازیکنانی که از رده امید آمدند.

وی افزود:امروز سه بازیکن 23ساله را بازی دادم. بودجه ما مشخص است. هیچ کارخانه ای پشت ما نیست. شخصی اداره می شود. شاید در خرج روزانه خودمان هم مشکل داشته باشیم. من منکر بازی خوب ذوب آهن نیستم ولی بازی بچه های ما طوری بود که تا سه روز هم در جریان بازی گل نمی خوردیم. ولی متاسفانه داوری که برای پینگ پونگ بود با احترام به تیم ذوب آهن کاملا بازی را درآورد.

قربانی گفت: دروازه بان هم می گذاریم که توپ بگیرد. توپ هایی هم که گرفت سخت نبود. ابراهیم پور خیلی خوب بود  ولیا گر می خواهید زحمات بازیکنان من رازیر سوال ببرید این اجازه را به هیچ عنوان نمی دهم. اگر داور آن پنالتی های مسخره را نمی گرفت تیم ما تا سه روز گل نمی خورد.

۴۱۵۴