حسینی: همیشه شروع بازی های جام حذفی سخت است/ قشقایی تیم جوان و جاه طلبی است

حسینی: همیشه شروع بازی های جام حذفی سخت است/ قشقایی تیم جوان و جاه طلبی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: همیشه شروع بازی های جام حذفی سخت است

به گزارش فوتبالی، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از پیروزی تیمش مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: شروع بازی‌های جام حذفی مقابل تیم‌های لیگ پایین‌تر خیلی سخت است. بازیکنان جوان می‌آیند خودشان را نشان دهند. در این بازی سعی کردیم بچه‌‌هایی که کمتر بازی کرده بودند را بازی بدهیم که همین کار را هم کردیم. 

وی افزود: ما می‌دانستیم که تیم آنها تیم جوان و جاه‌طلبی هستند و آمده بودند که توانایی‌های خودشان را به ما نشان دهند. بعد از چند باختی که ما داده بودیم و مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کرده بودیم که فشار زیادی به ما وارد شده بود. سعی کردیم از بچه‌هایی که کمتر استفاده کرده بودیم را به بازی بگیریم. آنها هم توانستند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. خدا را شکر توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. خدا را شکر توانستیم در یک بازی که توان زیادی از تیم ما می‌گیرد و تیم حریف هم با تمام وجود بازی می‌کند توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص بحث داوری بازی هم عنوان کرد:‌ در خصوص داوری قرار شده  است که زیاد صحبت نکنیم. ما بازی‌های خیلی بزرگتر را هم در خصوص داوری صحبت نکرده‌ایم امروز که جای خود دارد.

۴۱۵۴