سرمربی آرمان گهر: برنامه‌ای برای جام حذفی نداشتیم/ به دنبال بازی آبرومندانه بودیم

سرمربی آرمان گهر: برنامه‌ای برای جام حذفی نداشتیم/ به دنبال بازی آبرومندانه بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی آرمان گهر گفت: برنامه ریزی و هدفگذاری ما جام حذفی نبود و فقط می‌خواستیم بازی آبرومندانه‌ای انجام دهیم.

به گزارش فوتبالی، قاسم شهبا پس از شکست مقابل نساجی در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی شرایط خودش را دارد و در یک بازی باید برنده و بازنده مشخص شود. برنامه ریزی و هدفگذاری ما این جام نبود و فقط به دنبال بازی آبرومندانه مقابل تیم خوب نساجی بودیم. بچه های ما با کیفیت بازی کردند و  و موقعیت های زیادی خلق کردیم، اما قسمت نبود که به گل برسیم. از این به بعد تمام تمرکز ما روی لیگ دسته اول است و امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

وی در مورد اینکه الهامی از این تیم تعریف کرده است، گفت: الهامی لطف دارد، ما تیم با کیفیت و بازیکنان خوبی داریم و اگر به خود باوری برسیم، می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. جام حذفی با لیگ فرق دارد و باید این مسابقه را فراموش کنیم. تمام تمرکزمان این است که در پایان فصل خوشحال باشیم. صحبت ها بر این است که به تیم کمک کنند و شرایط بهتری رقم بخورد.

سرمربی آرمان گهر گفت: تیم 35 نفره داریم و سعی می‌کنیم از همه استفاده کنیم. بحث بومی و غیر بومی نیست و یک تیم هستیم و باید با هم تلاش کنیم.

۴۱۵۴