هافبک سابق تیم ملی آلمان و باشگاه دورتموند بالاخره با یک تیم به توافق رسید!

هافبک سابق تیم ملی آلمان و باشگاه دورتموند بالاخره با یک تیم به توافق رسید!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هافبک سابق تیم ملی فوتبال آلمان سرانجام یک تیم برای ادامه‌ی دوران بازی حرفه ای خودش پیدا کرده است و مطابق آخرین گزارش های منابع کشور آلمان، این بازیکن با سابقه به باشگاه فوتبال آرمینیا بیله فلد نقل‌ مکان خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی آلمانی کیکر، گونزالو کاسترو، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان که پست تخصصی او بازی در خط میانی به عنوان یک هافبک میانی است، سرانجام باشگاه جدیدی پیدا کرده است. طبق این گزارش که نشریه‌ی معتبر کیکر چاپ کشور آلمان آن را منتشر کرده است، هافبک سابق باشگاه بروسیا دورتموند با یکی از تیم‌ های بوندس‌لیگایی به توافق نهایی دست یافته است و به زودی قرارداد خود را با تیم جدیدش امضاء خواهد کرد. گونزالو کاستروی سی و چهار ساله به زودی در باشگاه آرمینیا بیله فلد که در مسابقات فصل جاری فوتبال آلمان در رقابت های بوندس‌لیگای یک یا همان دسته‌ی برتر حضور دارد، توپ خواهد زد.

قرار است قرارداد گونزالو کاسترو ابتدا به مدت شش ماه امضاء شود و تا فصل تابستان آینده طول بکشد؛ اما در صورتی که طرفین از وضعیت موجود رضایت داشته باشند، امکان تمدید یک ساله‌ی قرارداد مذکور نیز وجود دارد و این بازیکن قدیمی و با سابقه می‌ تواند تا فصل تابستان سال ۲۰۲۳ میلادی در باشگاه آرمینیا بیله فلد بازی کند.

هافبک سابق بایرلورکوزن و اشتوتگارت، سابقه‌ی پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان را هم در کارنامه‌ی دوران حرفه ای بازی خود دارد. گونزالو کاسترو چند ماه است که با هیچ تیمی قراردادی ندارد و بعد از جدا شدن از تیم اشتوتگارت تا کنون به عنوان بازیکن آزاد به حساب می‌ آید.

9404