خشم المانی از رفتارهای دمبله: مشکل تمدید قرارداد او باید قبل از سال نو حل شود

خشم المانی از رفتارهای دمبله: مشکل تمدید قرارداد او باید قبل از سال نو حل شود

پایگاه خبری فوتبالی - رفتارهای وینگر فرانسوی کاتالان ها ابتدا حاکی از این بود که می خواهد نیوکمپ را ترک کند اما ظاهرا اصل قضیه چیز دیگری است و این بازیکن قصد رفتن ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، مدیران بارسلونا بابت رفتارهای عثمان دمبله شاکی هستند. این بازیکن نه برای مراسم خداحافظی سرخیو آگوئرو و نه برای بازدید از پروژه اسپای بارسا حضور نیافت. در ابتدا گمان می رفت او مصدوم شده است اما به نظر می رسد او فقط حوصله‌ی این کارها را نداشته است!

عثمان دمبله حدود 10 روز دیگر بازیکن آزاد شده و می تواند با تیم مورد علاقه اش مذاکره کند. بارسلونا در حالی که چند هفته قبل پیشنهاد تمدید را برای او ارسال کرده بود، هنوز جوابی دریافت نکرده است. ابتدا به نظر می رسد دمبله نمی خواهد جواب زحمت های بارسا برای او را بدهد و از تیم جدا خواهد شد؛ اما بعدتر مشخص شده که دمبله قصد ماندن و تمدید قرارداد دارد.

متئو المانی، مدیر ورزشی بارسلونا در خصوص وضعیت عثمان دمبله می گوید: "دمبله همیشه به ما گفته است که می خواهد در بارسلونا بماند؛ ما امروز در شرایط حساسی هستیم و امیدواریم تا قبل از آغاز سال جدید میلادی، مشکل تمدید قرارداد او حل شود."

مدیر ورزشی آبی اناری ها در خصوص عملکرد این باشگاه در بازار زمستانی پیش رو می گوید: "ما می خواهیم قراردادهایی را امضاء کنیم و در حال آماده شدن هستیم تا بتوانیم کاری مثبت در بازار زمستانی انجام دهیم."

9404