واکنش جالب آلگری به بیکار بودن بانوی پیر در پنجره زمستانی

واکنش جالب آلگری به بیکار بودن بانوی پیر در پنجره زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس مدعی است که ترکیب کاملی در اختیار دارد و فعلا نیازی به خرید بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات ژانویه نیست. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بانوی پیر موفق شد در یک دیدار خارج از خانه سخت مقابل بولونیا به پیروزی 0-2 برسد و خودش را به جمع 4 تیم برتر سری آ نزدیک‌تر کند. آلوارو موراتا و خوان کوادرادو گلزنان بانوی پیر در این بازی بودند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آلگری پس از پایان بازی گفت: "همگی در کار دفاعی مشارکت بالایی داشتند. در مقایسه با ونتزیا، ما عملکرد بهتری از ابتدا داشتیم، اما باید پیشرفت کنیم. بولونیا تیم باکیفیتی است، پس اینکه جلوی ما چند موقعیت خطرناک داشتند، کاملا طبیعی است. کارمان در این زمین خوب نبود، اما نباید بگذاریم که گاردمان بیافتد."

قبل از بازی مائوریتیسیو آریوابن مدیر اجرایی یووه هشدار داد که آن‌ها ممکن است خریدی در ژانویه نداشته باشند و آلگری نیز با این موضوع مشکلی ندارد. آلگری در این باره گفت: "ترکیب یوونتوس فوق العاده است و ما تا پایان فصل با آن‌ها ادامه خواهیم داد. این بازیکنان می‌توانند اعتماد به نفس خود را افزایش بدهند و نمایش بهتری در زمین داشته باشند. به نظرم این تیم پتانسیل بالایی دارد."

4416