تایید تمایل رئال مادرید به ستاره گلزن بوندسلیگا

تایید تمایل رئال مادرید به ستاره گلزن بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله چند روز تا شروع نقل و انتقالات زمستانی به نظر می رسد که یکی از تکراری ترین و مورد توجه ترین نامها مربوط به ارلینگ هالند مهاجم نروژی باشد.

به گزارش فوتبالی، هانس یواخیم واتزکه مدیر باشگاه دورتموند در مورد آخرین شرایط هالند صحبت های زیادی داشت:" همه می خواهند با من در مورد ارلینگ هالند صحبت کنند. فرقی ندارد که کجا رفته باشم، همه دوست دارند که از هالند صحبت کنم. تنها چیزی که می توانم در موردش ضمانت بدهم این است که رئال مادرید به او علاقمند است. می توانید از 25 تیم دیگر هم اسم ببرید اما این تنها موردی است که می توانم با قطعیت بگویم."

وی در ادامه صحبت های خود در مورد روند مذاکرات برای آینده هالند گفت:" شاید برود اما شاید هم بماند. چند روز پیش مکالمه بسیار خوبی با وکیلش مینو رایولا داشتم. مکالمات ما همیشه دوستانه هستند و این تماس تلفنی نیز همین طور بود. بی تردید جلسه ای دیگر در هفته های آینده خواهیم داشت. روی پیشرفت کلی هالند تمرکز داریم. درست مثل اتفاقی که برای لواندوفسکی رخ داد، افتخار می کنم که ارلینگ بتواند روزی چمپیونزلیگ را ببرد. شخصا تصور می کنم که برایش خوب است که کمی بیشتر در بوندسلیگا بماند. رایولا به خوبی می داند که چه کار می کند."

4125