دومین تلاش کاتالان‌ها برای تمدید قرارداد ستاره جوان هم ناکام ماند

دومین تلاش کاتالان‌ها برای تمدید قرارداد ستاره جوان هم ناکام ماند

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه‌ی اسپانیایی چاپ مادرید اخیرا با انتشار گزارشی مدعی شده که مدیریت آبی اناری ها یک مرتبه‌ی دیگر نیز برای تمدید قرارداد هافبک جوان و ملی پوش خود اقدام کرده که البته این بار هم این اقدام موفقیت آمیز نبوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی مارکا چاپ مادرید اسپانیا، قرارداد پابلو گاویرا ملقب به گاوی، هافبک خوش آتیه و جوان ملی پوش بارسلونا با این باشگاه کاتالانی در سال 2023 میلادی به پایان می رسد و مذاکرات بر سر تمدید قرارداد این جوان با استعداد با مقامات کاتالان ها به دلایل نامشخصی به تعویق افتاده است.

البته خبرنگار نشریه‌ی مارکا ارتباط دو طرف را خوب و بر پایه‌ی احترام متقابل ارزیابی کرده و از نوعی اطمینان برای تمدید قرارداد این هافبک ملی پوش با آبی اناری ها خبر می دهد اما هم‌زمان به نتیجه رسیدن مذاکرات در روزهای اندک باقی مانده از سال 2021 میلادی را بسیار بعید می داند.

این منبع اسپانیایی همچنین مدعی است که دو باشگاه لیورپول و چلسی از لیگ برتر فوتبال انگلستان نیز از علاقه مندان بزرگ این هافبک جوان و خوش آتیه کاتالان ها هستند.

با این حال، بند فسخ قرارداد فعلی پابلو گاویرا با باشگاه کاتالانی، مبلغ پنجاه میلیون یورو است و این عاملی بوده که انگلیسی ها فعلاً اقدامی نکرده اند.

پابلو گاویرا در این فصل عملکردی چشمگیر از خود نشان داده است و ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و تازه وارد کاتالان ها نیز تمایل دارد که تیمش را بر پایه‌ی بازیکنانی همچون گاوی بسازد. این سرمربی خوش فکر اسپانیایی اصرار دارد که بارسلونا هر چه سریع تر قرارداد پابلو گاویرا را تمدید کند.

9404