مصاحبه تعویض طلایی ژاوی پس از پیروزی مقابل الچه

مصاحبه تعویض طلایی ژاوی پس از پیروزی مقابل الچه

پایگاه خبری فوتبالی - نیکو گونزالس هافبک جوان بارسلونا معتقد است که آن‌ها با شایستگی در بازی مقابل الچه به پیروزی رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا از چهارچوب هفته هجدهم لالیگا در نیوکمپ میزبان الچه بود که در پایان این دیدار پر فراز و نشیب موفق شد با حساب سه بر دو به پیروزی برسد. کاتالان‎ها در نیمه اول با دو گل جلو افتادند، اما الچه در نیمه دوم توانست در دو دقیقه 2 گل به ثمر برساند و کار را به تساوی بکشاند، اما این نیکو گونزالز تعویض طلایی ژاوی بود که در دقایق پایانی گل پیروزی بلوگرانا را به ثمر رساند. 

به نقل از مارکا، نیکو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "شرایط آن طور که ما می‌خواستیم جلو نمی‌رفت و فکر نمی‌کنم که ما شایسته از دست دادن امتیازی بودیم. این پیروزی بسیار ارزشمند است و ما لایقش بودیم. می‌دانستیم که باید 3 امتیاز را کسب کنیم. سرانجام در یک بازی بسیار پیچیده و سخت توانستیم برنده شویم و خوشحالی را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم."

"الچه 5 الی 10 دقیقه خوب بازی کرد. آن‌ها توانستند از اولین موقعیت‌های خود به گل برسند. الچه تیم بسیار خوبی نشان داد. تمامی بازیکنان به صورت مساوی در این برد سهیم بودند."

4416