صحبت‌های ژاوی پس از پیروزی مقابل الچه و درخشش جوانانش

صحبت‌های ژاوی پس از پیروزی مقابل الچه و درخشش جوانانش

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 41 ساله بارسلونا، دیدار مقابل الچه را به یک فینال تشبیه کرد و همچنین به تمجید از شاگردانش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب دو تیم بارسلونا و الچه از چهارچوب هفته هجدهم لالیگا در نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در این بازی ابتدا کاتالان‌ها تا قبل از دقیقه 20 با دو گل از حریف پیش افتادند، اما الچه موفق شد در نیمه دوم هر دو گل را جبران کند و در آخر، این نیکو گونزالز بود که گل سوم میزبان را به ثمر رساند تا ژاوی 3 امتیاز را کسب کند. 

به نقل از مارکا، سرمربی سابق السد پس از پایان بازی گفت: "در بعضی از چیزها بسیار خوب بودیم، اما کمبودهایی نیز وجود داشت. الچه نیازی به انتقال سریع توپ نداشت و ما باید مرتکب خطاهای فنی می‌شدیم. گل اول آن‌ها باعث شد به بازی برگردند و زمانی که گل دوم را زدند مارا غافلگیر کردند. سه امتیاز شیرین و لذت بخش است، اما باید مدل اصلی خود برگردیم و بازی مالکانه انجام دهیم. امیدواریم که این بازی یک نقطه عطفی برای ما باشد. موقعیت‌های زیادی برای به پایان رساندن بازی در نیمه اول داشتیم، اما با اشتباهاتی که انجام دادیم، به حریف شانس دوباره برای بازگشت به بازی دادیم و نباید این اتفاق دوباره رخ دهد."

"گاوی؟ او فوق العاده بازی کرد و آینده این باشگاه است. البته گاوی تنها نیست و می‌توانیم به بازیکنانی همچون آرائوخو، بالده، نیکو و عبده اشاره کنیم."

4416