نشست خبری مربیان روسونری و پارتنوپی و واکنش به تابوی ناپولی و اسپالتی برابر میلانی‌ها!

نشست خبری مربیان روسونری و پارتنوپی و واکنش به تابوی ناپولی و اسپالتی برابر میلانی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان دو تیم میلان و ناپولی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف حساس دو تیم شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سرمربیان تیم های میلان و ناپولی پیش از جدال شش امتیازی و حساس فردا شب دو تیم، در نشست خبری حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

صحبت های استفانو پیولی، سرمربی روسونری در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

چرا حريفان شما در مسابقات اخیر، بازی هایی شدیداً دفاعی برابر شما انجام دادند و نظرتان چیست؟

"ما برابر حریفان توانمندی قرار گرفتیم که به شکل محافظه کارانه ای برابر ما آماده شدند. باید به طور شفاف، انسجام لازم را داشته باشیم تا در زمان مناسب، تصمیم های درستی بگیریم."

درباره‌ی تابوی ناپولی در سن سیرو و تابوی اسپالتی برابر پیولی؟

"صادقانه بگویم با چنین آمار و ارقامی آشنا نیستم. میلان کمکم کرد تا گام های بسیاری بردارم، شاید فردا هم کمکم کند."

(لازم به ذکر است که بحث این تابو از آن جا نشأت می گیرد که اسپالتی در 10 تقابلی که با پیولی داشته، هرگز شکست نخورده و 7 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده است.)

در رابطه با فرم فعلی تیم؟ 

"ما نیم فصل اول بسیار خوبی داشتیم و هنوز دو بازی به پایان نیم فصل باقی مانده است. دوست دارم تا از 43 امتیاز نیم فصل نخست سال گذشته، بیشتر امتیاز کسب کنیم. حریف فردا شب ما کیفیت های بالا و مربی بزرگی دارد، ما قطعا نیاز داریم تا سطح عملکرد خود را افزایش دهیم."

شروع فاصله گرفتن اینتر در صدر؟ 

"به آن فکر نمی کنم و می توانیم بعدا در این مورد صحبت کنیم. فکر نمی کنم عنوان قهرمانی لیگ در دسامبر مشخص شود. سال گذشته ما برای مدت های طولانی در صدر بودیم و سپس می دانیم که فصل چطور تمام شد. هدفمان باید این باشد که از فصل گذشته بهتر باشیم. فصل اول ما 66 امتیاز و فصل دوم 79 امتیاز کسب کردیم و حالا قطعا باید برای فصل سوم بهتر باشیم؛ به خصوص در نیم فصل دوم."

در رابطه با تونالی؟

"کاملا متقاعد شده ام که او هنوز هم می تواند پیشرفت کند، چه در فاز دفاعی و چه در هجومی."

در رابطه با مصدومیت های فراوان تیم؟

"من خوشبین هستم و در تلاش برای یافتن راه حل هایی هستیم. ماه بسیار سختی برای ما بوده است و ما تلاش کردیم تا کارهای ریکاوری و پیشگیری از مصدومیت را افزایش بدهیم و از بازیکنان بخواهیم در کارهای روزمره خود دقت بیشتری داشته باشند."

آیا وقفه زمستانی بین نیم فصل اول و دوم، باعث آماده سازی تیم خواهد شد یا برعکس، به تیم لطمه خواهد زد؟

"اگر ما فصل گذشته این همه مصدوم نداشتیم، فکر می کنم قهرمان اسکودتو می شدیم."

در رابطه با وضعیت مصدومیت تئو هرناندز و براهیم دیاز؟

"تئو هرناندز مشکلاتی داشته است؛ علائم آنفولانزا و وضعیت دسترسی او برای بازی فردا، بیشتر به نه نزدیک است تا بله. وضعیت دقیق او فردا بررسی خواهد شد. از نقطه نظر فیزیکی، او می تواند بهتر باشد. به لحاظ روانی او می داند که می تواند بهتر از چند هفته اخیرش باشد. در مورد براهیم دیاز، شاید کووید چیزی از او گرفته باشد و در حال حاضر مشکل او فیزیکی نیست. شاید کمی تحت فشار باشد و امسال او مسئولیت بیشتری دارد. بازیکنان تیمم جوان هستند و احتمالا چنین مشکلاتی دارند."

در رابطه با احتمال لغو جام ملت های آفریقا؟

"همیشه از سلامتی بازیکنانم حمایت می کنم. باشگاه بهترین تصمیم را بر اساس افزایش وضعیت موجود خواهد گرفت (اشاره به آمار ابتلا به کووید)."

همچنین صحبت های لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی پارتنوپی در نشست خبری قبل از بازی با روسونری را نیز در ادامه می خوانید:

"ما با بازیکنانی که در دسترس داریم، بازی خواهیم کرد. هدف ما این است که سه امتیاز را به خانه بیاوریم. در این لحظات، همگی باید یک بازیکن باشند. به عنوان مثال برای بقیه و به جای بقیه بدوند و تلاش کنند. فردا ما فقط 16 بازیکن در تیم داریم و واضح است با این وضعیت، کار سختی در پیش خواهیم داشت."

چه اتفاقی برای کوستاس مانولاس افتاد؟ 

"داستان کوستاس، داستانی است که به رابطه بین بازیکن و باشگاه مربوط می شود. من در مورد مانولاس صحبت نمی‌ کنم. هیچ چیز نمی توانم بگویم جز این که خوشحال می شوم اگر او راضی باشد. من گل رز تیمم را با همه گلبرگ هایش دوست دارم؛ اما پس از آن مشخص است که اگر این گل رز را خراب کنید، چیزی کم است و باید بروید و آن را دوباره کنار هم بگذارید."

"حضور فیزیکی من روی نیمکت می‌ تواند اتفاق خوبی باشد. من در دو بازی قبلی با اخراج شدنم، به تیم ضرر رساندم. مسئولیت دو شکست اخیر با من است زیرا رفتار درستی نداشتم."

"ماریو روی، فابین، زیلینسکی، اینسینیه، کالیدو کولیبالی و اوسیمن دعوت نخواهند شد. ما چند بازیکن جوان را نیز با خود به این مسابقه خواهیم آورد."

9404