هر زمانی که توپ دست زیر پای صلاح باشد خطرناک است

هر زمانی که توپ دست زیر پای صلاح باشد خطرناک است

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تاتنهام به تمجید از محمد صلاح ستاره مصری لیورپول پرداخت و او را یکی از بهترین مهاجمان جهان نامید. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 20 به وقت تهران، دو تیم تاتنهام و لیورپول از چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در تاتنهام استادیوم به میدان خواهند رفت. کونته که از وسط فصل به تاتنهام آمد، از خطرات محمد صلاح به خوبی آگاه است. ستاره مصری سابق رم در این فصل عملکرد بی نظیری داشته و آمار پانزده گل و نه پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. او همچنین با گلزنی مقابل نیوکاسل، توانست رکورد جیمی واردی برای گلزنی و یا پاس گل در 15 بازی متوالی را بشکند.

به نقل از آ اس، سرمربی سابق چلسی و اینتر در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به کیفیت مهاجم 29 ساله لیورپول گفت: " فکر می‌کنم که او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. او یک مهره تعیین کننده برای لیورپول است و هر زمانی که توپ زیر پایش باشد، برای همه خطرساز خواهد بود. او نسبت به سال‌های حضورش در ایتالیا، پیشرفت کرده است و حالا در هر مسابقه یا گل می‎زند یا پاس گل می‌دهد."

تاتنهام به خاطر مثبت شدن تست کرونای بسیاری از بازیکنان و اعضای این باشگاه، از تاریخ 14 آذر هنوز در مسابقه‌ای حضور پیدا نکرده است. 

4416