مخالفت کلوپ با تعطیلی لیگ برتر به خاطر بحران جدید کرونا

مخالفت کلوپ با تعطیلی لیگ برتر به خاطر بحران جدید کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول هیچ سود و منفعتی در به تعویق انداختن مسابقات لیگ برتر به خاطر ویروس کرونا نمی بیند.

به گزارش فوتبالی، موج جدیدی از ویروس کووید 19 در اروپا آغاز و گریبانگیر تیم‌های انگلیسی شده است. در چند روز گذشته اخبار زیادی مبنی بر مثبت شدن تست بسیاری از بازیکنان مختلف تیم‌ها به گوش رسید و تاکنون 6 دیدار از 10 دیدار هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس لغو شده است. 

به نقل از آ اس، لیورپول نیز درگیر این مشکل شده است. ویرجیل فن دایک، فابینیو و کرتیس جونز وارد پروتکل‌های بهداشتی شده‌اند، اما با این وجود کلوپ فکر نمی‌کند که به تعویق انداختن بازی‌ها، راه حل اساسی برای این موضوع باشد. او در این باره گفت: "اول از همه، من کاملا مخالفت تعطیلی لیگ نیستم، فقط فکر نمی‌کنم که این مورد بخواهد همه چیز را ختم به خیر کند. بین به تعویق انداختن و ادامه دادن تفاوت‌های زیادی وجود دارد که می‌توان راجع به آن صحبت کرد." 

"کلوپ در ادامه راجع به احتمال تعطیلی لیگ نیز گفت: " تا کی می‌خواهند لیگ را تعطیل کنند؟ یک هفته، دو هفته و یا شش هفته؟ و کی قرار است بازی‌های باقی مانده برگزار شود؟ ممکن است دوباره موجی جدید از این ویروس شروع شود و دوباره لیگ تعطیل شود، آن وقت تکلیف چه خواهد شد."

4416