پشیمانی ستاره منچسترسیتی از رفتارش با لیورپول

پشیمانی ستاره منچسترسیتی از رفتارش با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی منچسترسیتی اعتراف کرد که از نحوه خروجش از لیورپول و رفتارش با این باشگاه پشیمان است. 

به گزارش فوتبالی، در فصل 2014-15 براندان راجرز سرمربی وقت لیورپول تلاش زیادی برای متقاعد کردن استرلینگ انجام داد، اما این وینگر در نهایت تصمیم گرفت که از لیورپول جدا شود و به منچسترسیتی پیوست. او در آن زمان اعتقاد داشت که لیورپول در مسیر درستی قرار ندارد و آینده درخشانی برای قرمزها متصور نبود. از زمان پیوستن استرلینگ به سیتی، سیتیزن‌ها عناوین بسیار زیادی در طول چند فصل اخیر کسب کرده‌اند، اما همیشه در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بودند، ولی لیورپول زیر نظر کلوپ موفق شد دوباره شکوفا شود و به قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید. 

به نقل از سایت گل، استرلینگ در گفت و گویی با اسکای اسپورتس گفت: "بعضی اوقات باید دنبال چیزهایی بروید که دوست داریم. دوران فوتبالی کوتاه است و هیچ وقت نمی‌توانید از آینده خبردار شویم. باید در تصمیم گیری با دقت و سریع باشید."

"من از نحوه خروجم از لیورپول ناراحت و پشیمانم. در آن زمان گفتم که جاه طلبی‌های باشگاه با من سازگار نیست و فقط از این بابت ناراحت هستم. دوران خوبی در لیورپول داشتم و آن‌ها زمانی که من جوانی بیش نبودم، روی من سرمایه گذاری کردند تا به بازیکنی که امروز هستم، تبدیل شوم."

4416