اولین خروجی بارسلونا در ژانویه

اولین خروجی بارسلونا در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی - یوسف دمیر که قرار بود در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان برود، حالا در ماه ژانویه نیوکمپ را ترک خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته یوسف دمیر هجده ساله به صورت قرضی از راپید وین به بارسلونا پیوست و راهی بارسلونا B شد، اما او به سرعت توانست توانایی‌هایش را نشان دهد و تمرینات تیم اول دعوت شد و شماره یازده را برداشت. 

حالا دیاریو اسپورت مدعی است که کاتالان‌ها برای دائمی کردن قرارداد دمیر باید مبلغ 10 میلیون یورو به حساب باشگاه اتریشی واریز کنند، اما لاپورتا و ژاوی می‌خواهند او را در ژانویه بازگردانند و قرارداد قرضی‌اش فسخ کنند. رسانه‌های آلمانی خبر از علاقه سه باشگاه بروسیا دورتموند، اینتراخت فرانکفورت و بایر لورکوزن به این مهاجم جوان می‌دهد و گفته می‌شود که هر سه باشگاه می‌خواهند او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند. 

دمیر شروع خوبی در کاتالونیا داشت، اما رفته رفته زیر نظر ژاوی و رونالد کومان وضعیتش بد و بدتر شد. گفته می‌شود که اگر دمیر بیشتر از 45 دقیقه در 20 بازی برای آبی اناری‌ها به میدان برود، بارسلونا موظف به دائمی کردن قراردادش خواهد بود. دمیر آخرین بار در دیدار مقابل بنفیکا برای بارسا به میدان رفت و در این بازی شانس گشودن دروازه حریف پرتغالی را نیز داشت، اما ضربه او به تیرک دروازه اصابت کرد.

4416