دو بازیکن منچستر اهداف اصلی ژاوی در زمستان

دو بازیکن منچستر اهداف اصلی ژاوی در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا قصد تقویت خط هجومی تیمش را در ژانویه دارد و به دنبال فران تورس و ادینسون کاوانی می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، یکی از مشکلات اساسی ژاوی در بارسا قدرت هجومی می‌باشد. بلوگرانا در شش بازی تحت نظر ژاوی 6 گل به ثمر رسانده است، اما آن‌ها این 6 گل را در 3 بازی زدند و در 3 بازی دیگر نتوانستند دروازه حریفان را باز کنند. 

به نقل از مارکا، حالا ژاوی می‌خواهد با گرفتن چند بازیکن در ژانویه، عملکرد فاز هجومی را تقویت کند. در لیست آبی اناری‌ها، نام فران تورس وینگر اسپانیایی منچسترسیتی و ادینسون کاوانی دیده می‌شود. تورس از زمان حضورش در اتحاد نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب پپ گواردیولا پیدا کند و البته او یک گزینه بلند مدت برای ژاوی به حساب می‌رود و گزارشات حاکی از آن است که لاپورتا به او پیشنهاد پنج ساله ارائه کرده است. 

کاوانی 34 ساله نیز گزینه دیگر کاتالان‌هاست و آن‌ها می‌خواهند که جای خالی سرخیو آگوئرو را با ستاره سابق پاریسن ژرمن پر کنند. البته لازم به ذکر است که شرایط مالی بارسلونا به قدری وخیم است که آن‌ها برای خرید یکی از این دو ستاره و پرداخت دستمزد سنگین آن‌ها، در وهله اول باید بازیکن بفروشند و این موضوع کار را برای لاپورتا سخت کرده است.

4416