پیوس: گل گهر فوتبال بلد است و خوب کار می‌کند/ سعی می‌کنیم فوتبال زیبا و رو به جلویی بازی کنیم

پیوس: گل گهر فوتبال بلد است و خوب کار می‌کند/ سعی می‌کنیم فوتبال زیبا و رو به جلویی بازی کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی شهرداری آستارا گفت: امروز به سیرجان آمدم و از شرایط باشگاه گل‌گهر لذت بردم چون ورزشگاهشان در حد آسیاست و امکانات خوبی دارند.

به گزارش فوتبالی، فرشاد پیوس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: من سال ۸۸ در خدمت این تیم بودم و خاطرات خوبی از این تیم دارم. در آن موقع با یک تیم بومی تیم را در نیم فصل دوم کردیم. یادم است در آن زمان پیش مدیر وقت کارخانه رفتم و به او گفتم اگر می‌شود ۳۰ میلیون بودجه باشگاه را افزایش دهد و قول می‌دهم این تیم را قهرمان کنم. آن موقع آقای عتیقی هم جزو هیات مدیره باشگاه بود.

او ادامه داد: نسبت به امروز هیچ امکاناتی نداشتیم و در زمین چمن گاز تمرین و بازی می‌کردیم. مدیر کارخانه به من پاسخ داد که برنامه ریزی کرده‌ایم تا در سال‌های آینده امکانات اینجا را افزایش دهیم و حتی ورزشگاه درست کنیم. امروز به سیرجان آمدم و از شرایط باشگاه گل گهر لذت بردم چون ورزشگاهشان در حد آسیاست و امکانات خوبی دارند، خوشحال شدم. دست هر کسی که به این باشگاه کمک کرده درد نکند و از این اتفاق خوب خوشحال هستم.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه "بازی بسیار سختی با تیم قدرتمند گل گهر داریم" گفت: گل گهر فوتبال بلد است و خوب کار می‌کند. امیر قلعه‌نویی هم محلی من است و همیشه با هم در تماس هستیم. تیم خیلی خوبی دارد و می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد و راهش در جام حذفی هموار است. ما هم تیم بی دست و پایی نیستیم و جوان و باانگیزه هستیم. سعی می‌کنیم فوتبال زیبا و رو به جلویی بازی کنیم. امیدوارم کسانی که بازی را می‌بینند لذت ببرند اما می‌دانیم تیم حریف در چند نقطه خوب دارند.

او اضافه کرد: به خوبی نقاط ضعفشان را شناسایی کردیم اما قصدمان از آمدن به سیرجان این بود که جوانان‌مان را بازی دهیم که دیگر باشگاه‌ها این بازیکنان را ببینند و بپسندند تا سال‌های بعد باشگاه ما آن‌ها را بفروشد و درآمد کسب کند. فردا این بازیکنان را می‌بینید و آمدیم که فوتبال بازی کنیم و مردم خوب آستارا و هوادارانمان هم لذت ببرند.

بازی دو تیم گل‌گهر سیرجان و شهرداری آستارا در قالب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فردا (یک‌شنبه)‌ ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در سیرجان برگزار خواهد شد.

۴۱۵۴