عکسی که جلسه مالدینی با نماینده بازیکن نانت را لو داد؛ مهاجم 6 گله از فصل بعد آزاد است

عکسی که جلسه مالدینی با نماینده بازیکن نانت را لو داد؛ مهاجم 6 گله از فصل بعد آزاد است

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از خبرنگاران حوزه فوتبال اروپا در جدیدترین گزارش خود در ارتباط با فعالیت نقل‌ و انتقالاتی روسونری، عکسی از مدیر ورزشی سرشناس و محبوب میلانی ها همراه با مدیر برنامه های بازیکنی منتسب به یکی از تیم های حاضر در لیگ لوشامپیونه فرانسه منتشر کرده است.

به گزارش کانون هواداری میلان و به گزارش فوتبالی و به نقل از آنتو ویتیلو، خبرنگار سرشناس فوتبال اروپا، هر چند که تمامی خبرگزاری های ایتالیایی بر این باور هستند که باشگاه میلان در نقل و انتقالات زمستانی و پنجره‌ی ژانویه هیچ مهاجم جدیدی جذب نخواهد کرد و تنها به خرید یک مدافع میانی بسنده خواهد کرد، اما به نظر می رسد پائولو مالدینی از هم اکنون در اندیشه‌ی تقویت خط حمله‌ی روسونری در فصل تابستان آینده می باشد.

در تصویری که توسط آنتو ویتیلو، خبرنگار سرشناس حوزه‌ی فوتبال اروپا منتشر شده است، به وضوح نشان داده می شود که پائولو مالدینی طی جلسه ای، ملاقاتی با مدیر برنامه های راندال کولو موئانی، مهاجم باشگاه نانت فرانسه داشته است. قرارداد این بازیکن بیست و سه ساله در فصل تابستان آینده با باشگاه فرانسوی به پایان خواهد رسید و بعد از آن، این بازیکن می تواند به صورت رایگان راهی باشگاه مورد نظر و دلخواهش بشود.

راندال کولو موئانی در هفده مسابقه‌ی فصل جاری موفق به زدن شش گل و ارسال سه پاس گل برای هم تیمی های خود در باشگاه فرانسوی نانت شده است. با توجه به سنی که این مهاجم جوان و خوش آتیه دارد و به خصوص رایگان بودن انتقال این بازیکن، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که این بازیکن می تواند فرصت مناسبی برای مدیران باشگاه میلان ایتالیا جهت تقویت خط حمله‌ی روسونری برای فصل آینده محسوب شود.

9404