دلیل عجیب تعویض مدافع بایرن مونیخ: نیاز به سرویس بهداشتی!

دلیل عجیب تعویض مدافع بایرن مونیخ: نیاز به سرویس بهداشتی!

پایگاه خبری فوتبالی - در دقیقه 84 بازی بایرن مونیخ و ولفسبورگ در حالی که باواریایی ها با نتیجه سه بر صفر پیش بودند، ناگلسمن سرمربی تیم مونیخی در نظر داشت که موسیالا را از زمین خارج کند و تیلمن را به جای وی وارد زمین کند اما کمی بعد بدون هیچ توجیهی، پاوارد از زمین خارج شد آن هم در حالی که توپ در اختیار بایرن بود و در حال پاسکاری بودند.

به گزارش فوتبالی، ناگلسمن نفهمید که چه اتفاقی افتاده اما وقتی که مدافع فرانسوی را در حال خروج از زمین و حرکت به سمت تونل دید، حس کرد که این بازیکن آماده نیست و به همین خاطر موسیالا درون زمین ماند.

پاوارد دو دقیقه بعد از سرویس بهداشتی رختکن برگشت اما در این لحظه تعویض شده بود و جالب این که موسیالا پاس گل چهارم را به لواندوفسکی داد تا مهاجم لهستانی به رکورد 43 گل بوندسلیگایی در سال 2021 برسد.

ناگلسمن در پایان بازی در مورد این اتفاق جالب توضیح داد:" بنجی به کنار زمین آمد و به من گفت که باید به دستشویی برود. این چیزی بود که من شنیدم. بعد از 15 ثانیه دیدم که از سمت دیگر می دود و به سمت رختکن رفت. وقتی که دیدم برنمی گردد، به داور چهارم گفتم که تعویض عوض شده... که البته برای ما خوب پیش رفت!"

4125