عکس؛ مصدومیت دروازه‌بان قرضی آرسنال از ناحیه سر

عکس؛ مصدومیت دروازه‌بان قرضی آرسنال از ناحیه سر

پایگاه خبری فوتبالی - رونار الکس رونارسون دروازه بان آرسنال که قرضی به لیگ بلژیک رفته پس از برخوردی شدید از ناحیه سر روانه بیمارستان شد.

به گزارش فوتبالی، رونارسون پس از بازی تیمش لوون و بروژ که با مهاجم حریف از ناحیه سر برخورد کرده بود، روانه بیمارستان شد. این بازیکن در تابستان 2020 راهی آرسنال شد که در کل فصل گذشته فقط شش بازی داشت که فقط یکی از بازیهایش در لیگ انگلیس بود. رونارسون فصل گذشته در بازی جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی اشتباه فاحشی روی یک ضربه ایستگاهی داشت که بعد از آن مجبور شد که صفحه توییترش را به علت توهین های هواداران تیمش غیرفعال کند.

دروازه بان ایسلندی به صورت قرضی راهی تیم لوون راهی لیگ بلژیک شده چرا که آرسنال جذب آرون رمزدیل را نهایی کرد. دروازه بان قرضی آرسنال چهارشنبه گذشته در تلاش برای گرفتن توپ از نوا لانگ مهاجم بروژ از ناحیه سر با وی برخورد کرد.

رونارسون در ابتدا سعی کرد که با بانداژ بستن به سرش به بازی ادامه بدهد اما کمی بعد از زمین خارج شد و بین دو نیمه زمین را ترک کرد.  این بازیکن مستقیما روانه بیمارستان شد که ویدیویی از خودش را هم به اشتراک گذاشت. لوون در این بازی با نتیجه چهار بر یک باخت تا فقط سه امتیاز از منطقه سقوط به لیگ دسته دو فاصله داشته باشد.
4125