عکس؛ تبلیغات جدید امباپه با ادامه راه زیدان و بکام

عکس؛ تبلیغات جدید امباپه با ادامه راه زیدان و بکام

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی با 22 سال سن حالا به یک ستاره در فوتبال فرانسه تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان در سطح جهانی به شمار می رود که به نظر می رسد که از نظر تبلیغاتی هم در حال حاضر به چهره موفقی تبدیل شده است. در حقیقت بزرگترین برندهای جهان برای تبلیغات به سراغ ستاره ای می روند که در سال 2018 قهرمان جام جهانی شده است.

امباپه مسیر زین الدین زیدان و دیوید بکام ستارگان سابق و کهکشانی رئال مادرید را ادامه داده و با شرکت تولیدی عطر دیور قرارداد بسته است. این بازیکن به نماد تبلیغاتی جدید شرکت تاسیس شده توسط "کریستین دیور" تبدیل شده که در حوزه تولید عطرهای مردانه و لباس فعالیت می کند. ستاره کنونی پی اس جی در پیامی در صفحه تویتیرش این خبر را تایید کرده و نوشته است:" با افتخار اعلام می کنم که در حال حاضر به طور رسمی بخشی از شرکت مایسون دیور هستم. امیدوارم که بتوانم در زمینه مد مردانه و عطر به همکاری با آنها ادامه بدهم."

کیلیان برای این تبلیغات از لباس های طراحی شده توسط "جیم جونز" مدیر هنری کالکشن های مردانه دیور استفاده کرده است. صفحه شرکت دیور نیز این خبر را تایید کرده و نوشته است:"شرکت دیور با خوشحالی به امباپه خوشامد می گوید. از نظر ارزشهایی نظیر توقعات و سخاوت با او همسو هستیم."

4125