واکنش لواندوفسکی به رکورد جدیدی که با عبور از آمار اسطوره خود در مونیخ به ثبت رساند

واکنش لواندوفسکی به رکورد جدیدی که با عبور از آمار اسطوره خود در مونیخ به ثبت رساند

پایگاه خبری فوتبالی - ماشین گلزنی باواریایی ها پس از گلزنی در بازی دیشب و ثبت یک رکورد جدید که ضمن رسیدن به رکورد اسطوره فقید ژرمن ها کسب شد، نسبت به این رکوردشکنی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، با گلی که روبرت لواندوفسکی شب گذشته مقابل وولفسبورگ به ثمر رساند، شمار گل‌ های بوندس‌لیگایی خود در سال ۲۰۲۱ میلادی را به عدد چهل و سه ارتقا داد تا بعد از شکستن بیشترین تعداد گل زده در طول مدت زمان یک فصل کامل بوندس‌لیگایی، رکورد چهل و دو گل زده‌ی اسطوره‌ی ژرمن ها یعنی گرد مولر فقید و افسانه ای که در سال ۱۹۷۲ میلادی به ثبت رسانیده بود نیز به دست ماشین گلزنی لهستانی مونیخی ها شکسته شود. ملی پوش لهستانی مونیخی ها درباره شکستن رکورد گرد مولر فقید و افسانه ای چنین می گوید: "من خیلی خوشحالم و خیلی افتخار می کنم. برای من بازی راحتی نبود، هیچ فضایی نداشتم. وولفسبورگ خیلی دفاعی بازی کرد."

روبرت لواندوفسکی که آمار گلزنی هایش در تیم ملی فوتبال لهستان نیز دستکمی از باشگاهش ندارد، بارها از گرد مولر فقید به عنوان اسطوره خود در فوتبال آلمان نام برده است. لوا در ادامه صحبت هایش در خصوص نیازش به مد،ت کوتاهی استراحت و حضور در کنار خانواده اشاره کرد و گفت: "البته من به عملکردم در کل سال افتخار می کنم. من یک سطح بالاتر رفتم. سال پر آشوبی بود. حالا می خواهم زمان را با خانواده و دوستان بگذرانم. ما می توانیم با حس خوبی به سال جدید برویم."

9404