منچستریونایتد به دنبال سرقت هافبک فرانسوی از مسیر بارسلونا

منچستریونایتد به دنبال سرقت هافبک فرانسوی از مسیر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سایت انگلیسی اکسپرس گزارش داده است که منچستریونایتد مذاکراتی پیشرفته برای خرید بوباکار کامارا داشته است.

به گزارش فوتبالی، کامارا در یک قدمی تبدیل شدن به اولین خرید دوران رالف رانگنیک است. این بازیکن 22 ساله عملکرد خوبی در مارسی در لیگ فرانسه داشته و باشگاه های بزرگ اروپا نظیر بارسلونا شرایط وی را دنبال می کنند.

بارسا به نظر می رسد که با توجه به شرایط مالی و ورزشی وحشتناکش نتواند گزینه ایده آلی برای ستارگان جوان اروپایی باشد و این که کامارا هم از دستشان بپرد نمی تواند اتفاق دور از انتظاری به شمار برود.

کامارا غالبا در پست هافبک دفاعی بازی می کند اما توان حضور در پست دفاع میانی را هم دارد.این بازیکن که در همه رده های سنی برای فرانسه بازی کرده از شش سالگی وارد باشگاه مارسی شده و مراحل ترقی را پله پله در همین باشگاه طی کرده است و به نظر می رسد که زمانش رسیده تا گامی بزرگ در دوران فوتبالش بردارد و حضور در اولدترافورد می تواند مسیر مهمی برایش باشد. کامارا در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 25 میلیون یورو قیمت دارد که در این فصل 19 بازی در مارسی داشته و حتی توانسته یک گل هم به ثبت برساند. 

4125