خرمزی: دیدار با فجر یکی از سخت‌ترین دیدارهای‌مان است

خرمزی: دیدار با فجر یکی از سخت‌ترین دیدارهای‌مان است

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: دیدار با فجر سپاسی یکی از سخت‌ترین دیدارهای‌مان است و بازیکنان باید با تمام وجود این دیدار را پشت سر بگذارند.

به گزارش فوتبالی، محمود خرمزی مربی آلومینیوم اراک که به دلیل محرومیت رسول خطیبی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی در جام حذفی شرکت کرده بود، گفت: بازی در جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. در واقع هر بازی در این جام حکم فینال را دارد. تلاش خود را می‌کنیم و زحمت‌مان را می‌کشیم. در این میان هر تیمی که کمتر اشتباه و بیشتر تلاش کند، موفق می‌شود. از تیم فجر شناخت داریم و پیش از این یکبار با این تیم دیدار داشته‌ایم که موفق به پیروزی شدیم. فردا هم به میدان می‌رویم تا با تلاش بازیکنان و کادر فنی یک بازی خوب را انجام دهیم تا از این مرحله صعود کنیم.
وی درباره محرومیت پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم برای دیدار فردا اظهار داشت: چهار دروازه‌بان داریم که نفرات خوبی هستند. در واقع اگر آنها خوب نبودند، الان در تیم آلومینیوم حضور نداشتند. هر چهار دروازه‌بان را به یک چشم نگاه می‌کنیم. امیدوارم هرکسی که درون دروازه قرار گرفت، عملکرد خوب و قابل قبولی را ارائه کند.

خرمزی درباره غیبت برخی از نفرات اصلی تیم فجر در سفر به اراک و در پاسخ به این سؤال که آیا این مسئله روی انگیزه تیم آلومینیوم تاثیر منفی می‌گذارد یا خیر؟ گفت: اتفاقاً رسول خطیبی سرمربی تیم صبح امروز درباره همین مسئله با بازیکنان صحبت کرد. تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند، همه بازیکنان‌شان در یک سطح هستند. نمی‌توان گفت که اگر چهار، پنج بازیکن از یک تیم نباشد، آن تیم ضعیف است. برعکس، آن نفرات جوان‌تر خیلی باانگیزه‌تر هستند، به ویژه آنکه تیم ما در بالای جدول لیگ برتر قرار گرفته و هر تیمی که روبه‌روی آلومینیوم قرار می‌گیرد، با انگیزه خاصی به میدان می‌آید.

وی یادآور شد: ما هم آلومینیوم هستیم و تلاش خود را  می‌کنیم که همین روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم و دل مردم اراک را شاد کنیم. ان‌شاءالله این شادی که در چند هفته اخیر در بین مردم اراک بوده، ادامه داشته باشد؛ این مسئله جز این موضوع نمی‌تواند محقق شود که همه بازیکنان هیچ دیداری را دست‌کم نگیرند و همه دیدارها را در یک سطح نگاه کنند. به نظرم بازی فردا یکی از سخت‌ترین دیدارهای‌مان است و بازیکنان باید با تمام وجود این دیدار را پشت سر بگذارند تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

مربی آلومینیوم گفت: بزرگترین غایب ما در دیدار فردا رسول خطیبی سرمربی تیم است که امیدوارم بتوانیم جواب اعتماد او را بدهیم و راهنمایی‌هایش را بگیریم و به بازیکنان انتقال دهیم.

6641