نامه‌های جدید در پرونده مهاجم گابنی گل گهر+سند

نامه‌های جدید در پرونده مهاجم گابنی گل گهر+سند

پایگاه خبری فوتبالی- در ماجرای مهاجم گابنی گل گهر، نامه‌های جدیدی رو شده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از ماجراهایی که برای اریک بایناما پیش آمد، باشگاه گل گهر تصمیم گرفته اگر در کمیته استیناف نتیجه نگرفت از فدراسیون فوتبال به فیفا و دادگاه کاس شکایت کند. 

از دید تیم حقوقی باشگاه سیرجانی، همین که مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، نامه استعلام اریک بایناما از فدراسیون فوتبال گابن را امضا کرده یعنی اینکه اصالت مدارک باشگاه گل گهر را تائید کرده و به همین دلیل فدراسیون فوتبال را هم باید در این ماجرا مقصر دانست.

در نامه‌ای که به دست پایگاه خبری فوتبالی رسیده، حمیرا اسدی رئیس بخش روابط بین الملل فدراسیون فوتبال پای نامه‌ای را امضا کرده که منتسب به فدراسیون فوتبال گابن است و در آن، به 4 بازی ملی اریک بایناما اشاره شده تا این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در لیگ برتر نداشته باشد. نامه‌ای که حالا مشخص شده جعلی بوده منتهی حمیرا اسدی رییس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال دریافت اصل نامه را از فدراسیون فوتبال گابن تایید کرده اما نظری درباره محتوای این نامه نداده است.

البته طی روزهای گذشته باشگاه گل گهر نامه‌ای منتشر کرده که بر اساس آن مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال شخصا از فدراسیون گابن استعلام گرفته و قانونی بودن اریک بایناما را تایید کرده است. باشگاه سیرجانی مدعی شد با توجه به اینکه تمام استعلام ها مستقیما توسط فدراسیون فوتبال گرفته شده و آنها هیچ دخالتی در این رابطه نداشته‌اند قطعا به مراجع قضایی بالاتر و فیفا شکایت خواهند کرد.

اینکه این موضوع برای فدراسیون فوتبال دردسرساز خواهد شد یا نه، سوالی است که رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی درباره‌اش توضیح داده است. او به روزنامه فرهیختگان گفته است: "باشگاه باید بداند که مدرکی که به سازمان لیگ ارائه می‌دهد در اصل دارد مجعولیت صحت آن را هم می‌پذیرد، حتی اگر کمیته روابط بین‌الملل هم این‌طور بنویسد که مورد تایید من است، این موضوع دلیل بر رفع مسئولیت باشگاه نیست. باشگاه سیرجانی الان جوری عمل می‌کند که مثلا فدراسیون فوتبال و کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون مقصر است و آنها چون مستندات را تایید کردند پس صحت آن تایید شده، درحالی‌که این‌طور نیست."

1984