رونمایی از برنامه مونیخی‌ها برای انتقالات زمستانی: هیچ!/ اولی کان هنوز در شوک باخت 5 هیچ!

رونمایی از برنامه مونیخی‌ها برای انتقالات زمستانی: هیچ!/ اولی کان هنوز در شوک باخت 5 هیچ!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی باشگاه نخست شهر مونیخ طی مصاحبه ای اعلام می کند که این تیم هیچ برنامه ای برای خرید هیچ بازیکنی در ماه ژانویه و پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی نخواهد داشت و درخواستی هم از جانب کادر فنی به مدیریت باشگاه ارائه نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، تیم ها می توانند در نیم فصل دست به انتقال بازیکن بزنند. پنجره نقل و انتقالات بوندسلیگا از یکم ژانویه تا سی و یکم همین ماه میلادی به مدت سی روز کامل باز است. اما حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ به صراحت اعلام می کند که نقل و انتقالات زمستانی برای مدیران باواریایی ها در درجه دوم اهمیت قرار دارد و کادر حال حاضر تیم مناسب و خوب است و به همین ترتیب ادامه پیدا خواهد کرد. صالح حمیدزیچ در این رابطه می گوید: "پنجره نقل و انتقالات زمستانی موضوع چندان مهمی نیست. کادر فنی ما از هر جهت خوب است و به همین ترتیب ادامه خواهیم داد."

همچنین از سوی دیگر، اولیور کان، مدیر اجرایی مونیخی ها معتقد که به جز شکست در جام حذفی، هیچ نقطه منفی دیگری در عملکرد تیم نخست شهر مونیخ وجود ندارد و چنین اضافه می کند: "در مسیر فتح بوندسلیگا هستیم. تمامی بازی های لیگ قهرمانان اروپا را نیز پیروز شده‌ ایم. از نگاه ورزشی، همه چیز راضی کننده است."

اولیور کان همچنین شکست سنگین برابر بروسیا مونشن گلادباخ را غیر قابل فهم توصیف می کند و می گوید: "تا به امروز متوجه نشدم که در آن مسابقه که در چهارچوب رقابت های جام حذفی برگزار شد، چه اتفاقی افتاد و چطور پنج هیچ شکست خوردیم!"

بایرن مونیخ در رقابت های فصل جاری جام حذفی کشور آلمان برابر تیم بروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه عجیب و سنگین پنج بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت!

9404