روایت جدید درباره مذاکره کارگزار استقلال با پرسپولیس

روایت جدید درباره مذاکره کارگزار استقلال با پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- روایت جدیدی درباره مذاکره کارگزار باشگاه استقلال با پرسپولیس منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که کارگزار باشگاه استقلال پیش از آنکه سراغ همکاری با استقلال برود، به پرسپولیس پیشنهاد داده بود. ادعایی که کارگزار باشگاه استقلال آن را تکذیب و اعلام کرد که شرکت ایده پروران هیچگاه به باشگاه پرسپولیس پیشنهادی نداده و این شرکت صرفا با باشگاه استقلال وارد مذاکره و انعقاد قرارداد شده است.

حالا و در شرایطی که باشگاه پرسپولیس مدتی می‌شود کارگزار جدیدش را شناخته، دوباره اخباری درباره پیشنهاد کارگزار استقلال به این باشگاه مطرح شده است. پیشنهادی که البته به قبل از توافق شرکت ایده پروران با باشگاه استقلال مربوط می‌شود.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که کارگزار باشگاه استقلال در جلسه‌ای که با مجید صدری داشته به او پیشنهاد داده که در صورت توافق طرفین برای عقد قرارداد، 100 میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت به پرسپولیس پرداخت کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس هم در واکنش به این پیشنهاد اعلام کرده که هر وقت شرکت مربوطه با استقلال به توافق رسید و به این باشگاه پول داد، پرسپولیس هم حاضر به همکاری با این کارگزار خواهد شد. حالا باید منتظر ماند و دید که کارگزار باشگاه استقلال چه واکنشی به این خبر جدید نشان خواهد داد.

7655