یحیی به دنبال یک مهاجم دیگر؛ گل‌محمدی تکلیف قوچان‌نژاد را مشخص کرد/ در انتظار باز شدن پنجره

یحیی به دنبال یک مهاجم دیگر؛ گل‌محمدی تکلیف قوچان‌نژاد را مشخص کرد/ در انتظار باز شدن پنجره

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود درباره جذب یک مهاجم به غیر از رضا قوچان نژاد را گرفته و بازیکن پیشین تیم ملی در فهرست گل‌محمدی قرار ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، رضا قوچان نژاد مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد قبل از خداحافظی رسمی از دنیای فوتبال، در یکی از باشگاه‌های داخلی بازی کند. او که هرگز در ایران فوتبال بازی نکرده است با پیشنهاد چند باشگاه لیگ برتری روبرو شده است تا شایعات درباره رنگ پیراهن او در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شود.
قوچان نژاد در حالی با شایعات رنگی دست و پنجه نرم می‌کند که حضورش در پرسپولیس کاملاً منتفی است. او که در دوران حضورش در تیم ملی ایران خاطرات خوشی را از خود به جای گذاشته بود در لیست خرید یحیی گل محمدی حضور ندارد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت با وجود علاقه به شیوه بازی قوچان نژاد قصد دارد بازیکنی که خصوصیات فیزیکی متفاوتی نسبت به قوچان نژاد دارد را جذب کند. از این رو مهاجم پیشین تیم ملی ایران احتمالاً با پیراهن تیم دیگری از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

همچنین یحیی گل محمدی هنوز هیچ لیست خریدی در اختیار مسئولان باشگاه قرار نداده است و منتظر باز شدن و استفاده از منوچهر صفروف و وحدت هنانوف بازیکنان تاجیکستانی جدید خود هست تا با بررسی کیفیت آنها لیست خرید زمستانی را اعلام کند.

6641