صادقی: تلاش می‌کنم اسکوچیچ من را ببیند/ امیدوارم کار آلومینیوم به ضربات پنالتی نکشد

صادقی: تلاش می‌کنم اسکوچیچ من را ببیند/ امیدوارم کار آلومینیوم به ضربات پنالتی نکشد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: دوست دارم آلومینیوم را در 90یا120 دقیقه حذف کنیم و کار به ضربات پنالتی نکشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، ایمان صادقی در خصوص تساوی فجر سپاسی مقابل مس رفسنجان که با عملکرد خوب خودش همراه بود، اظهار داشت: ما هر هفته تمرین می‌کنیم که در هر بازی 3 امتیاز را بگیریم. هدف کادر فنی و بازیکنان این است که چه در داخل خانه و چه بیرون از خانه برای برد به زمین بروند.

دروازه‌بان فجر سپاسی با اشاره به کیفیت زمین خانگی این تیم گفت: اما داخل خانه شرایط زمین افتضاح است و نمی‌توان روی آن بازی کرد. با این حال سعی می‌کنیم باز هم روی زمین کار خودمان را انجام دهیم. به خاطر این شرایط نمی‌توانیم ریسک کنیم و از مقابل دروازه بازی شناور داشته باشیم. نمی‌توانیم تاکتیک‌های مدنظر سرمربی را به خوبی پیاده کنیم ولی بچه‌ها باز هم تلاش خودشان را به کار می‌گیرند.

وی افزود: مقابل مس رفسنجان خیلی خوب کار کردیم. حریف را به زحمت انداختیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم. مس رفسنجان تیم باتجربه‌ای است و موقعیت‌های آنها بهتر بود اما خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم و توانستم با عملکردم به تیم کمک کنم. البته کل بچه‌های تیم زحمت می‌کشند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم. مس رفسنجان اگر در این بازی برنده می‌شد به صدر جدول می‌رسید اما نشان دادیم که مقابل تیم‌های با کیفیت می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

صادقی در خصوص این که به عنوان دروازه‌بان لیگ یکی جذب فجر سپاسی شد ‌اما برخلاف تصورات تا اینجا نمایش خوبی برای تیمش داشته، گفت: ‌در حدود دو سالی که در لیگ یک کار می‌کردم، دنبال فرصتی بودم تا بتوانم دوباره خودم را در لیگ برتر نشان بدهم. من سابقه حضور در تمام تیم‌های ملی پایه را دارم و حتی به قهرمانی آسیا رسیدیم.

دروازه‌بان فجرسپاسی گفت: در 16-15 سالگی در تیم بزرگسالان استقلال بودم. در پرسپولیس بودم. تجربه لیگ برتر را با ملوان و سپید رود هم دارم. در کل احساس می‌کنم امسال فجرسپاسی را به خاطر اینکه کم هزینه می‌کند، دست‌کم گرفته بودند اما تا الان با امکانات موجود و هزینه‌ای که شده، نتایج بدی نگرفتیم. در مسابقات پیش رو هم به زمین می‌رویم تا امتیاز جمع کنیم. کار سخت است اما بچه‌های تیم ما جوان و با استعداد هستند.

صادقی تصریح کرد: ماندن در لیگ برتر سخت است اما این هدف را برای خودم دارم. شرایط کار سخت شده و باید عملکرد خیلی خوبی داشته باشید مخصوصا الان که گلر خارجی هم در لیگ برتر بازی می‌کند. البته بازیکنان خارجی می‌گیریم که همان عملکرد بازیکنان ایرانی را دارند و تفاوت زیادی بین آن‌ها نیست. نباید فرصت جوان ایرانی به بازیکن خارجی برسد. مخالف حضور بازیکن خارجی نیستم اما باید بازیکنی باشد که حداقل سه پله بالاتر از فوتبال ما است نه اینکه برود و روی نیمکت بنشیند. تیم‌ها برای این بازیکنان هزینه زیادی می‌کنند و بعد هم تبدیل به بدهی خارجی می‌شود. بنابراین تا می‌توانیم باید به بازیکنان داخلی فرصت بدهیم.

وی با بیان اینکه در بازی‌های گذشته بر اساس نمرات جزو دروازه‌بان‌های خوب مسابقات بوده، افزود: در این 10 بازی حداقل یک بازی در میان جزو بهترین دروازه‌بان‌های هفته یا دو سه بازیکنی که عملکرد خوبی داشتند، بودم. نمرات قابل قبولی گرفتم و امیدوارم کادر فنی تیم ملی هم من را ببیند. من سابقه کار با اسکوچیچ را در ملوان دارم و بعد از آن هم به پرسپولیس رفتم. خددا کند من را ببینند. چند سال است که تمرینات اضافه انجام می‌دهم تا به پیشرفت برسم. تمام تمرکز و هدفم این است که به تیم ملی دعوت شوم.

صادقی در مورد بازی فجر سپاسی مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک شانزدهم جام حذفی عنوان کرد: برای این بازی سرمربی تیم به چند بازیکن که از ابتدای فصل در تمام بازی‌ها به میدان رفتند استراحت داد. به همین خاطر من هم به اراک نرفتم چون فاصله بازی حذفی تا بازی هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان در خانه حریف، کم است. مثل بقیه تیم‌ها نبودیم که هر دو دروازه‌بانشان به تناوب بازی کردند.

وی تصریح کرد: البته اگر سرمربی صلاح می‌دانست، من هم همراه تیم به اراک می‌رفتم اما با این حال دروازه‌بان دوم ما آرش ملک، جوان با استعداد و آینده‌داری است. شک نکنید می‌تواند در این بازی به خوبی از دروازه تیم حفاظت کند و عملکرد خوبی داشته باشد. آلومینیوم تیم خیلی خوبی است و در بازی لیگ واقعا ما را تحت فشار گذاشتند اما بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند در این دیدار نمایش خوبی داشته باشند. همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند و می‌خواهند دیده شوند. امیدوارم این بازی در 90 دقیقه یا 120 دقیقه با پیروزی ما به پایان برسد و کار به پنالتی نکشد. هرچند اگر کار به ضربات پنالتی هم کشیده شود، مطمئنم دروازه‌بان ما می‌تواند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

صادقی در مورد اینکه با غیبت چند بازیکن اصلی در خانه آلومینیوم ممکن است فجرسپاسی از جام حذفی کنار برود، گفت: این بازی باید برنده داشته باشد و سرمربی ما هم دوست دارد تیمش همیشه برنده باشد. من هم دوست دارم آلومینیوم را حذف کنیم. این تیم هزینه زیادی داشته و اگر این اتفاق بیفتد، کار بزرگی را انجام داده‌ایم. با اینکه آن‌ها کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارند اما ما تیم یکدستی داریم و بچه‌ها می‌توانند با دست پر از زمین خارج شوند.

6641