رضایت فلیک از قرعه آلمان در لیگ ملت‌ها: بازی‌های کلاسیکی در پیش است

رضایت فلیک از قرعه آلمان در لیگ ملت‌ها: بازی‌های کلاسیکی در پیش است

پایگ خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از نتایج قرعه‌ کشی رقابت های لیگ ملت‌ های اروپا راضی و خوشحال است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی از جمله رسانه SportBuzzer، قرعه‌ کشی مرحله‌ی گروهی رقابت های لیگ ملت‌ های اروپا برگزار شد و تیم های مطرح اروپایی حریفان خود را شناختند. بر همین اساس و طبق این گزارش، تیم ملی فوتبال آلمان که در سطح نخست این مسابقات قرار دارد، در گروه خود با تیم های ملی ایتالیا، انگلستان و مجارستان همگروه شد. 

به نقل از رسانه‌ی آلمانی SportBuzzer، هانس دیتر فلیک، سرمربی سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ که به تازگی جایگزین یواخیم لوو در تیم ملی فوتبال آلمان شده است، از این قرعه‌ کشی و گروهی که مانشافت در آن حضور دارد، راضی است و چنین واکنش می‌ دهد: "قرعه فوق‌ العاده مناسب و بسیار جذابی داریم. می‌ خواهیم خود را برابر بهترین‌ تیم ها و حریفان بسنجیم. هدف ما، انجام رقابت است و هواداران قطعا لذت خواهند برد. بازی‌ های کلاسیکی در پیش رو داریم و می‌ خواهیم خوب کار کنیم. واضح است که برابر این تیم‌ ها و حریفانی با چنین کیفیت هایی، باید بهبود یابیم و عملکرد فوق العاده ای به نمایش بگذاریم."

لازم به ذکر است که احتمالاً رقابت‌ های دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان تا مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ که قرار است به میزبانی کشور آسیایی قطر برگزار شود، مجددا تغییر می‌ کند که این تغییرات قطعا در رسانه های مختلف بازتاب خواهند یافت و اطلاع رسانی خواهند شد.

9404