رضایت سرمربی اینتر از تثبیت کردن صدرنشینی و واکنشش به تقابل با لیورپول

رضایت سرمربی اینتر از  تثبیت کردن صدرنشینی و واکنشش به تقابل با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به تمجید از عملکرد شاگردانش پس از پیروزی قاطع برابر سالرنیتانا پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، جمعه شب دو تیم سالرنیتانا و اینتر به مصاف هم رفتند که در پایان، نراتزوری با حساب پنج بر صفر از سد حریف خود گذشت تا جایگاهش در صدر جدول محکم‌تر شود. ایوان پریشیچ، روبرتو گالیاردینی، دنزل دامفریز، الکسیس سانچز و لائوتارو مارتینز گلزنان مهمان در این بازی بودند. این پنجمین پیروزی متوالی اینتر همراه با کلین شیت بود. آخرین بار اینتر در سال‌های 1989 و 1996 به چنین آماری دست پیدا کرده بود. 

سیمونه اینزاگی سرمربی نراتزوری پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "این بازی‌ها روی کاغذ آسان هستند، اما موضوع اصلا این نیست. بازیکنانم از همان ابتدا نگرش درستی به بازی داشتند، من تغییراتی در ادامه انجام دادند و مطمئنم نمی‌توانستید قضیه را حدس بزنید. تقویم ما بسیار سخت و فشرده است و دیدار بعدی ما، نهمین بازی در بیست و پنج روز اخیر می‌باشد. باید دندان‌هایمان را تیز نگه داریم."

اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول خواهد رفت. اینزاگی در این باره نیز گفت: "دوست نداشتم به لیورپول، بایرن مونیخ و منچسترسیتی برخورد کنیم، اما قرعه کشی انجام شده و باید منتظر ماه فوریه و عملکرد تیم در آن ماه باشیم."

4416