ژوزه مورینیو خواهان جذب هافبک چلسی

ژوزه مورینیو خواهان جذب هافبک چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم به دنبال جذب روبن لوفتوس چیک هافبک انگلیسی چلسی می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، رم در این فصل سری آ اصلا شرایط جالبی ندارد و در حال حاضر با 8 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی رده چهارمی در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و مورینیو می‌داند که برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید ورق را به سود خود بازگرداند و در این راستا می‌خواهد ترکیب تیمش را در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه تقویت کند. یکی از بازیکنان مدنظر ژوزه مورینیو در ژانویه روبن لوفتوس چیک می‌باشد. 

به نقل از مارکا، مورینیو سابقه کار کردن با لوفتوس چیک را در چلسی دارد و یک بار صراحتا اعلام کرد که او با وجود داشتن چنین هافبکی، نیازی به خرید پل پوگبا نداشته است، اما این هافبک انگلیسی دوران پرفراز و نشیبی را در لندن سپری می‎کند. او به خاطر مصدومیت‎های متعدد هیچ وقت فرصت لازم برای کسب جایگاه ثابت در ترکیب اصلی توخل را نداشته است. 

رسانه‌های نزدیک به رم مدعی هستند که مورینیو به رابطه خوب تامی آبراهام با لوفتوس چیک امیدوار است و می‌خواهد که او هم تیمی سابقش را برای آمدن به شهر رم راضی کند. آبراهام از زمان خروج از چلسی و پیوستن به جالوروسی، عملکرد خوبی در لیگ کنفرانس داشته است، اما در لیگ فقط موفق به زدن 4 گل در 16 بازی شده است.

4416