ورود ناپولی به رقابت با میلان برای جذب مدافع 25 میلیونی تورینو

ورود ناپولی به رقابت با میلان برای جذب مدافع 25 میلیونی تورینو

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر میلان برای جذب مدافع میانی تورینو تنها نیست و ناپولی نیز به این رقابت برای جذب این بازیکن اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه کالچیو مرکاتو، این منبع ایتالیایی بر این باور است که میلان و ناپولی دو تیمی هستند که بیشترین توجه را نسبت به سایر تیم ها به جذب برمر، مدافع تورینو دارند. همان طور که مالک تورینو در آخرین صحبت های خود تأکید کرده است، در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب، فروش این بازیکن را در نظر خواهند گرفت.

برچسب قیمتی برمر در حال حاضر 30 میلیون یورو می باشد یا حداقل می توان گفت این مبلغی است که تورینو می خواهد؛ بنابراین برای تکمیل معامله نیاز به یک هزینه‌ی بیست و پنج میلیون یورویی می باشد.

چند ماه قبل یک پیشنهاد پانزده میلیون یورویی از باشگاه فولام انگلیس برای این مدافع برزیلی رد شد چرا که بازیکن خودش خواهان ماندن و ادامه دادن به ماجراجویی اش بود.

حالا این بازیکن بیست و چهار ساله در نظر دارد تا به یک باشگاه بزرگ تر نقل مکان کند و در حالی که میلان برای پر کردن جای خالی سیمون کیائر در حال ارزیابی گزینه ها می باشد، ناپولی نیز باید به دنبال جایگزین کوستاس مانولاسی باشد که به المپیاکوس یونان خواهد پیوست.

9404