انتقاد شدید انصاری فرد از چمن استادیوم یونان

انتقاد شدید انصاری فرد از چمن استادیوم یونان

پایگاه خبری فوتبالی- انصاری فرد با انتقاد از برگزار کننده سوپر لیگ یونان گفت آنهایی که اجازه می‌دهند مسابقات در چمن بی کیفیت برگزار شود، باید احساس شرمساری کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان، آ.ا.ک آتن که از احسان حاج‌صفی، کریم انصاری‌فرد و میلاد محمدی در ترکیب خود بهره می‌برد در استادیوم دیموتیکو گیپدو نئاپولیس به مصاف لونیکوس رفت و این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر آ. ا.ک به پایان رسید.

 انصاری‌فرد که در ترکیب اصلی جایی نداشت در دقیقه ۸۳ فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. او پس از پایان مسابقه در حالی که به شدت از کیفیت زمین چمن محل برگزاری مسابقه ناراحت بود در مصاحبه‌ای انتقادی گفت: داور و سوپر لیگ یونان باید احساس شرمساری و بدنامی کنند، فوتبال پر از اتفاقات پیش‌بینی نشده است و همیشه برد، مساوی و باخت وجود دارد و همه این مسائل را به عنوان فوتبالیست درک می‌کنیم اما مسائل دیگری نیز وجود دارد.

 وی افزود: باید سلامتی بازیکنان در اولویت قرار گیرد و آنهایی که فوتبال را برگزار می‌کنند این مسوولیت بزرگ را بر عهده دارند. اگر در کشور دیگری بود هیچ‌وقت اجازه بازی در این زمین داده نمی‌شد و آنهایی که اجازه دادند بازی در این زمین بی کیفیت برگزار شود باید خجالت بکشند، چمن این ورزشگاه جای بازی فوتبال نبود.

انصاری‌فرد اعلام کرد: ما از اتفاقی که افتاده ناراحت هستیم چون سوپر لیگ مراقب سلامت بازیکنان نبود. به طور حتم در چنین زمینی می‌توانید دچار مصدومیت‌های شوید که به دوران حرفه‌ای بازیکن پایان می‌دهد.

 

وی تاکید کرد: اما چیزهای دیگری هم هست، شما باید مراقب سلامتی بازیکنان باشید. حتی اگر می خواستیم بازی کنیم، سرمربی یا داوری که آنجا بود باید وارد می شد و بازی را متوقف می کرد و بازی را به تعویق می انداخت.

 او در پایان گفت: من بعید می‌دانم بار دیگر در این شرایط وحشتناک بازی کنیم، اگر باران می‌بارد و زمین آماده برگزاری مسابقه نیست باید مسابقه فوتبال به تعویق بیفتد.  تمام بازیکنان و هواداران آ.ا.ک از اتفاقی که در فوتبال یونان رخ داد ناراحت و عصبانی هستیم و توقع داریم فقط به ما احترام گذاشته شود.

۴۱۵۴