زاهدی بر خلاف قربانی و حق‌وردی

زاهدی بر خلاف قربانی و حق‌وردی

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم زوریای اوکراین سومین بازیکن ایرانی در طول حدودا یکسال گذشته است که پیشنهاد بازی در تیم ملی یک کشور دیگر را دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، شهاب زاهدی در بخشی از مصاحبه‌اش با پادکست گل بزن به این نکته اشاره کرده که بعد از قرار گرفتن در بین 11 بازیکن برتر لیگ اوکراین، صحبتهایی با او برای حضور در تیم ملی اوکراین شد اما این بازیکن به پیشنهاد اوکراینی‌ها پاسخ منفی داد.

بر خلاف زاهدی، دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ آذربایجان از حضور در تیم ملی فوتبال این کشور استقبال کردند. نفر اول، علی قربانی است که در تیم سومقائیت بازی می‌کند و مهرماه سال گذشته بود که خبر دعوت او به اردوی تیم ملی آذربایجان منتشر شد.

این بازیکن 8 بازی برای تیم آذربایجان انجام داده و آخرین بار در دیدار مقابل پرتغال در مرحله انتخابی جام جهانی، 45 دقیقه برای تیمش بازی کرد. دیداری که با پیروزی 0-3 یاران کریس رونالدو به پایان رسید. 

حجت حق‌وردی دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ آذربایجان است که پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور را می‌پوشد. او چند ماه قبل در مصاحبه‌ای درباره دلیل انتخاب تیم ملی آذربایجان گفته بود: با توجه به شرایط تیم ملی که در اروپا بازی می کند به نظرم پیشنهاد خوبی بود زیرا شانس این را داشتم که در بازی ها و تورنمنت‌های بزرگتر بازی کنم. اینها مسائلی است که برای یک فوتبالیست اهمیت دارد.

تصویری از حجت حق‌وردی در بازی آذربایجان و لوکزامبورگ

او هم مثل قربانی، تا امروز 8 بازی برای آذربایجان انجام داده و در آخرین بازی تیم ملی آذربایجان که ماه گذشته مقابل قطر برگزار شد، 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

1984