رایولا بازیکن سابق منچستریونایتد را به بارسلونا پیشنهاد داد

رایولا بازیکن سابق منچستریونایتد را به بارسلونا پیشنهاد داد

پایگاه خبری فوتبالی - عدنان یانوزای می تواند وارد پروژه خریدهای آبی اناری ها در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه‌ی پیش رو شود مدیر برنامه های این بازیکن، باب مذاکرات با مقامات باشگاه کاتالانی را گشوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، مینو رایولا که ایجنت و مدیر برنامه عدنان یانوزای هم می باشد، به این تیم خرید این بازیکن را پیشنهاد داده است. ژاوی هرناندز از این خبر مطلع شده و در حال بررسی شرایط این بازیکن است تا ببیند که آیا به خدمت گرفتن او برای تیم مفید خواهد بود یا خیر. 

عدنان یانوزای تا سال 2022 میلادی با باشگاه رئال سوسیه داد اسپانیا قرارداد دارد و در صورت عدم تمدید قرارداد ذکر شده، این تیم اسپانیایی این بازیکن سابق منچستر یونایتد را در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل زمستان و در ماه ژانویه خواهد فروخت. گفته می شود که ورود باشگاه بارسلونا به موضوع بحث و مذاکرات برای خرید عدنان یانوزای باعث شده است که روند مذاکرات این بازیکن و مدیر برنامه هایش با مقامات باشگاه رئال سوسیه داد برای بحث تمدید قرارداد عدنان یانوزای با این تیم اسپانیایی نیز متوقف شود.

عدنان یانوزای در این فصل بیست و چهار بازی در تمامی مسابقات و رقابت ها برای رئال سوسیه داد به میدان رفته است و طی آن ها موفق شده که دو گل به ثمر برساند و دو پاس گل نیز ارسال کند.

9404