درخشش پیکفورد مردان توخل را متوقف کرد/ لیورپول همچنان در تعقیب سیتیزن‌ها

درخشش پیکفورد مردان توخل را متوقف کرد/ لیورپول همچنان در تعقیب سیتیزن‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - در مهم ترین بازی ها از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و اورتون در یک سو و در سوی دیگر لیورپول و نیوکاسل یونایتد به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی، در بازی چلسی و اورتون که در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار می شد، درخشش پیکفورد، دروازه بان اورتون نکته ویژه و غافلگیر کننده این بازی بود به طوری که او بار ها و بار ها حملات تیم چلسی را مهار کرد و بدین ترتیب مانع از گل خوردن تیمش شد. تک گل چلسی را در این بازی میسون مونت در دقیقه 70 به ثمر رساند و گل اورتون را هم برنثویت در دقیقه 74 زد تا به سرعت به گل چلسی پاسخ داده باشد. بدین ترتیب شاگردان توخل نتوانستند سه امتیاز را در این بازی خانگی به دست بیاورند.

خلاصه بازی چلسی - اورتون

در دیگر بازی که در ورزشگاه آنفیلد برگزار می شد، لیورپول با نتیجه سه بر یک توانست نیوکاسل یونایتد را شکست دهد. در این بازی ابتدا شاگردان کلوپ گل خوردند و دروازه‌شان باز شد اما در نهایت با سه گل از ژوتا، صلاح و آرنولد توانستند کامبک بزنند و هر سه امتیاز را به دست بیاورند. گل آرنولد یکی از زیبا ترین گل های این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس بود. بدین ترتیب شاگردان کلوپ همچنان در تعقیب منچسترسیتی برای صدرنشینی هستند.

خلاصه بازی لیورپول - نیوکاسل

1470