نظر متفاوت رئیس لالیگا با بارسلونا برای جذب هالند

نظر متفاوت رئیس لالیگا با بارسلونا برای جذب هالند

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا کاملا نظر متفاوتی با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند دارد. 

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز سرمربی آبی اناری‌ها در صدد تقویت ترکیب تیمش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است و ارلینگ هالند نیز یکی از گزینه‌های اوست. هفته گذشته مینو رایولا ایجنت مهاجم دورتموند با لاپورتا جلسه‌ای برگزار کردند و پس از پایان این جلسه، لاپورتا اطمینان داد آن‌ها می‌توانند برای جذب هالند اقدام کنند و او را به نیوکمپ بیاورند، اما تباس نظر متفاوتی دارد. 

به نقل از مارکا، تباس درباره احتمال رفتن هالند به بارسلونا گفت: "به خاطر محدودیت‌های مالی و مشکلات متعدد، فکر نکنم بارسا قادر به جذب بازیکنی مثل هالند باشد. باید حتما شرایط زیادی باشد و فکر نکنم رایولا (مدیر برنامه‌های هالند) او را ارزان بفروشد." 

کاتالان‌ها دوران بسیار سختی را سپری می‌کنند. آن‌ها به خاطر عملکرد افتضاح جوزپ بارتومئو الان در وضعیت وخیم مالی قرار گرفته‌اند و در تابستان گذشته نیز ستاره‌های خود همچون لیونل مسی و آنتوان گریزمان را از دست دادند. آن‌ها در این فصل در دور گروهی لیگ قهرمانان با قرار گرفتن در رده سوم گروهشان به لیگ اروپا سقوط کردند تا ضررهای مالی زیادی نیز از این بابت ببیند.

4416