النصر انتقام آسیا را از الهلال گرفت

النصر انتقام آسیا را از الهلال گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - النصر بعد از دو ماه موفق شد انتقام شکست در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از الهلال بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از جنجالی ترین و هیجان انگیزترین بازی های دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا را در مرحله نیمه نهایی شاهد بودیم؛ جایی که دو تیم از عربستان به مصاف هم رفتند و برنده همین بازی در نهایت توانست قهرمان آسیا شود.

الهلال عربستان روز 27 مهر امسال موفق شد در ورزشگاه خانگی النصر، مرسول پارک این تیم را دو بر یک شکست داده و فینالیست آسیا شود. این تیم در فینال هم از سد نماینده کره جنوی گذشت و قهرمان آسیا شد.

این دیدار بسیار جنجالی بود و درگیری های شدیدی میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد و جشن پیروزی الهلالی ها در پایان کار هم بسیار بحث برانگیز بود. بعد از حدود ماه زمان انتقام برای النصر فرا رسید؛ جایی که این تیم در هفته دوازدهم لیگ عربستان میهمان الهلال در ورزشگاه ملک فهد بود.

النصر برای پاک کردن خاطره شکست خانگی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به شکست دادن الهلال در خانه اش داشت و این کار را هم انجام داد تا فاتح دربی بزرگ شهر ریاض شود؛ زردپوشان موفق شدند با دو گل ابوبکر و تالیسکا از سد حریف خود گذشته و در خانه الهلال جشن پیروزی به پا کنند.

النصر با کسب این پیروزی، 20 امتیازی شده و فاصله خود را با الهلالِ رده چهارمی به یک امتیاز کاهش داد. الاتحاد در حال حاضر با 26 امتیاز صدرنشین لیگ عربستان است.

شادی گل تالیسکا در این بازی بسیار جنجالی بود و به نوعی پاسخی بود به پرچم کوبیدن بازیکنان الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که باعث درگیری او با بازیکنان تیم میزبان هم شد.

1470