اختر: به مجیدی پیشنهاد می‌کنم فعالیت بازیکنان در فضای مجازی را کنترل کند

اختر: به مجیدی پیشنهاد می‌کنم فعالیت بازیکنان در فضای مجازی را کنترل کند

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن پیشین تیم استقلال گفت: بازی با سپاهان اهمیت زیادی داشت و کسب سه امتیاز این دیدار برای استقلال از نان شب واجب‌تر بود.

به گزارش فوتبالی، ادموند اختر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: امتیاز کامل بازی با سپاهان از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود. این دیدار 6 امتیازی بود که استقلال توانست با بازی منطقی، فکورانه و دفاع خوب برنده شود. شاید در ظاهر بازی زیبایی ندیده باشیم، ولی موضوع مهم کسب سه امتیاز بود. سپاهان یکی از تیم‌های پرقدرت امسال لیگ است و بازیکنان باکیفیتی دارد. استقلال از موقعیت بازی با سپاهان استفاده کرد و امیدوارم این پیروزی‌ها تا پایان نیم فصل تداوم داشته باشد.
وی افزود: استقال چند فصل است که قهرمان لیگ نشده است، بنابراین امروز کسی کاری به بازی زیبا ندارد. بازی زیبا دو روز  در یادها می‌ماند، چیزی که خیلی اهمیت دارد کسب امتیازهای لازم است. از طرفی، کادرفنی بداند پیشکسوتان دشمن استقلال نیستند و اگر حرفی می‌زنند نظرات شخصی‌شان است. استقلال سال‌ها قهرمان نشده است و حتی نایب قهرمانی هم به درد این تیم نمی‌خورد. استقلال 30 میلیون هوادار دارد و آنها سال‌ها نتوانستند لذت قهرمانی را داشته باشند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال خاطرنشان کرد: تا جایی که در جریان هستم مدیریت باشگاه کمبودی برای موفقیت استقلال نگذاشته است. امیدوارم این آرامش به کادرفنی و بازیکنان کمک کند تا با قهرمانی دل هواداران را شاد کنند. نکته دیگر در رابطه با فضای مجازی است که بیشتر مشکلات فوتبال‌مان را در برگرفته است. به فرهاد مجیدی پیشنهاد می‌کنم که هر بازیکنی که در فضای مجازی فعالیت می‌کند را آخر فصل اخراج کند! او باید فعالیت بازیکنان در فضای مجازی را کنترل کند. فوتبالیست‌های ایرانی از فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند، برعکس خارجی‌ها استفاده می‌کنند. آقای فوتبالیست، درآمدت از فوتبال است و باید فکر و ذکرت فوتبال باشد. فوتبال مهدی طارمی در دوران السد قطر و پرسپولیس با دوران حضورش در پورتو چقدر تفاوت کرده است؟ در اروپا، بازیکن یاد می‌گیرد که حرفه‌ای زندگی کند و ذهنیتش برای فوتبال باشد. ما ایرانی‌ها آنقدری که وقت‌مان را در گوشی موبایل می‌گذاریم برای خانواده‌ یا زندگی‌مان نمی‌گذاریم.

1470