بازی بعدی منچستریونایتد هم در لیگ برتر انگلیس لغو شد؛ بحران در انگلیس!

بازی بعدی منچستریونایتد هم در لیگ برتر انگلیس لغو شد؛ بحران در انگلیس!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی بعدی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس که قرار بود شنبه ساعت 16 به وقت ایران، مقابل برایتون برگزار شود، اکنون لغو شده است و بدین ترتیب مثل بازی قبلی منچستر یونایتد به زمان دیگری موکول شده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که سویه جدید کرونا یعنی کرونای امیکرون مشکلات زیادی را در کشور انگلیس ایجاد کرده است و همه گیری این شاخه جدید از بیماری کرونا در انگلیس روی فوتبال و لیگ برتر انگلیس هم تاثیراتی اساسی گذاشته است.

به تازگی گفته شده بود که حدود 20 نفر از اعضای باشگاه منچستر یونایتد و کارکنانی که در این باشگاه حاضر هستند به بیماری کرونا مبتلا شده اند و همین قضیه موجب شده بود تا بازی این تیم مقابل برنتفورد لغو شود. اکنون بازی منچستر یونایتد مقابل برایتون هم به همین دلیل اوضاع بحرانی کرونا در منچستر یونایتد لغو شده است.

به گفته یکی از خبرنگاران ESPN، برخی از تیم ها تقاضای تعطیلی لیگ برتر انگلیس تا پایان سال جاری میلادی را دارند چرا که بیماری کرونا در حال شیوع در کشور انگلیس است و سویه امیکرون در حال بازگرداندن شرایط به ابتدای دوران کرونا است و وضعیت در حال وخیم شدن است.

باید دید که در نهایت چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

1470