اخراج عجیب یک بازیکن در لیگ کرواسی به علت پنالتی زدن!

اخراج عجیب یک بازیکن در لیگ کرواسی به علت پنالتی زدن!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در پیروزی دینامو زاگرب مقابل استرا 1961 در لیگ کرواسی با نتیجه دو بر صفر، اتفاق نسبتا عجیبی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، برونو پتکوویچ مهاجم دیناموزاگرب به علت اشتباه در پنالتی زدن در دقیقه 90 در بازی مقابل استرا 1961 کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.  قهرمان فصل گذشته لیگ کرواسی در دقایق پایانی صاحب پنالتی شد و این فرصت را به دست آورد تا گل دوم را به ثمر رساند.

پتکوویچ که در جریان بازی کارت زرد گرفته بود، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا گل دوم تیمش را به ثبت برساند اما نحوه پنالتی زدنش باعث شد تا کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود و حتی پنالتی هم لغو شد. در حقیقت این بازیکن پیش از زدن ضربه پنالتی مکثی کوتاه داشت و دروازه بان حریف شیرجه زد و بعد از آن ضربه را زد. در قوانین کنونی، فردی که پنالتی را می زند، حق ندارد که قبل از زدن ضربه مکث کند. البته در نهایت دینامو گل دوم را در دقیقه 98 با ضربه ریستوفسکی به ثبت رساند و با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

به نظر می رسد که پتکوویچ یکی از عجیب ترین  اخراج های فصل فوتبال اروپا را ثبت کرده است. البته بسیاری از فوتبالدوستان معتقدند که تصمیم داور بازی بیش از حد سختگیرانه بوده است.

4125