خواکین رفت؛ سسما می‌آید/ رفت و آمد اسپانیایی‌ها در اهواز

خواکین رفت؛ سسما می‌آید/ رفت و آمد اسپانیایی‌ها در اهواز

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه فولاد درحالی که با خواکین مربی اسپانیایی خود قطع همکاری کرده، کماکان منتظر بازگشت یوسو سسما به اهواز است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از بازگشت جواد نکونام، روند خوبی را در پیش گرفته و موفق شده در 6 هفته قبلی، بدون شکست، به سه برد و سه تساوی دست پیدا کند. فولادی‌ها بازی دیروز خود را نیز مقابل گل‌‌گهر در سیرجان پیروز شدند تا نشان دهند با تیم خطرناک دو فصل پیش‌شان تفاوت چندانی پیدا نکرده‌اند.

با تغییرات فنی در این باشگاه و جدایی عبدالله ویسی و بازگشت جواد نکونام، موضوعی که برای فولادی‌ها چالش برانگیز شده بود، وضعیت دستیاران خارجی ویسی بود. خواکینِ اسپانیایی و پتریچ کروات بعد از جدایی ویسی در اهواز ماندنی شدند تا وضعیت آنها مشخص شود. از همین رو باشگاه فولاد بعد از توافق با خواکین اخیراً با این مربی رسماً قطع همکاری کرده ولی مربی کروات به کادر فنی نکونام ملحق شده است.

از سوی دیگر کماکان جواد نکونام منتظر بازگشت یوسو سسما، مربی اسپانیایی فصل گذشته فولاد به اهواز است. این مربی که بعد از جدایی نکونام به اسپانیا رفته بود، حضور دوباره‌اش یکی از شروط جواد نکونام برای بازگشت به اهواز عنوان شده بود. در حالی که مدت‌هاست گفته می‌شود با این مربی اسپانیایی توافق صورت گرفته اما او هنوز به تمرینات فولادی‌ها اضافه نشده است. با این وجود گفته می‌شود این مربی قرار است تا پایان هفته آینده به ایران سفر کند.

۴۱۵۴