ملی‌پوشان شهرکرد صفر - ذوب آهن اصفهان 6/ کولاک گاندوها و بازگشت به بالای جدول

ملی‌پوشان شهرکرد صفر - ذوب آهن اصفهان 6/ کولاک گاندوها و بازگشت به بالای جدول

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان، ذوب آهن توانست نماینده شهرکرد را شش تایی کند و با یک پیروزی دلچسب به جمع بالانشینان جدول بازگردد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، امروز وارد هفته ششم خود شد و تیم ملی‌پوشان در ورزشگاه انقلاب شهرکرد میزبان ذوب آهن اصفهان بود.

میزبان تا پنج هفته قبلی حرفی برای گفتن مقابل رقبا نداشته و امیدوار بود تا با کسب حداقل یک امتیاز به روند ناکامی‌هایش در لیگ چهاردهم پایان دهد. اما ذوب آهن فقط برای کسب سه امتیاز به میدان آمد و هدف دیگری در این دیدار نداشت.

همانطور که قابل پیش‌بینی بود، ذوب آهن از همان ابتدا کنترل بازی را در دست گرفت و تیم بومی و جوان شهرکرد را مقهور قدرت‌نمایی خود کرد.

گاندوها در طول 90 دقیقه توانستند 6 بار دروازه میزبان خود را باز کنند و با یک پیروزی پرگل شهرکرد را به مقصد اصفهان ترک کنند.

فاطمه اردستانی دو گل و سمیه فیضی، مرضیه فیضی، انیس دشتیان‌پور و فاطمه مردانی هریک با یک گل سهم پررنگی در کسب این پیروزی پرگل داشتند و علاوه بر سه امتیاز، آمار تفاضل گل ذوبی‌ها را بهبود بخشیدند.

ذوب آهن با این پیروزی خارج از خانه 12 امتیازی شد و خود را پشت سر سه تیم 15 امتیازی و مدعی، در رده چهارم جای داد. ملی‌پوشان نیز با این شکست، بدون امتیاز باقی ماند و با 28 گل خورده در قعرجدول تبدیل به یکی از ضعیف ترین تیم‌های تاریخ لیگ در 6 هفته ابتدایی شد.

نماینده چهارمحال و بختیاری در هفته هفتم رقابت‌ها باید در خانه از سپاهان پذیرایی کند و ذوب آهن نیز میزبان سارگل بوشهر خواهد بود.

1377