سپاهان اصفهان یک - همیاری ارومیه صفر/ سپاهان مُرد تا برد!

سپاهان اصفهان یک - همیاری ارومیه صفر/ سپاهان مُرد تا برد!

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان، سپاهان در خانه میزبان همیاری ارومیه بود. دیداری که تبدیل به یک گروه کور برای سپاهانی‌ها شده بود و سرانجام با برتری بسیار خفیفی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز با دیدار سپاهان و همیاری ارومیه در ورزشگاه صفائیه پیگیری شد.

دیداری که رأس ساعت 13 با سوت سحر بی‌باک آغاز شد. همچنین زینب منادیان‌زاده، ریحانه شیرازی و زهرا رییسی نیز در کوبل داوری این دیدار حضور داشتند.

سپاهان پس از برتری دلچسب هفته گذشته مقابل ملوان در اندیشه یک پیروزی راحت خانگی بود. اما در سوی مقابل همیاری ارومیه استاد. تیمی که هفته گذشته را با یک برد پرگل پشت سر گذاشت، در بازی امروز عملکردی خارق‌العاده داشت.

سپاهانی‌ها در ابتدا بازی بهتری به نمایش گذاشتند و توانستند در دقیقه 20 بازی توسط هاجر دباغی به گل نخست دست پیدا کنند. این هفتمین گل مهاجم ملی پوش تیم سپاهان در لیگ جاری بود.

برتری شکننده سپاهان باعث شد تا خیال این تیم از یک گل راحت نباشد و این تیم رو به حمله بیاورد. اما به یکباره همیاری احیا شد. بازی بی‌نقص دختران ارومیه‌ای در پاسکاری، فضاسازی و حرکات بدون توپ کاملاً چشم نواز بود و ممکن بود هرلحظه به دردسر بیندازد.

انگار که پیروزی هفته قبل به نماینده آذربایجان غربی مزه کرده بود و بازیکنان این تیم سعی داشتند هرطور که شده در این بازی هم گلزنی کنند و مینا نافعی را مغلوب حملات خود سازند.

تیم مهمان چندبار تا آستانه گلزنی هم پیش رفت اما در گلزنی ناموفق بود و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. آنچه شایسته تقدیر است بازی بسیار خوب تیم همیاری بود که از اسم و رسم حریف هراسی نداشت و زردپوشان را حسابی به دردسر انداخت.

شاگردان بیان محمودی با این سه امتیاز 15 امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به خاتون بم و شهرداری سیرجان در همان رده سوم باقی ماندند. همیاری نیز با همان 4 امتیاز قبلی به جایگاه نهم جدول تکیه زد.

سپاهانی‌ها در هفته هفتم، روز 3 دی ماه در شهرکرد به مصاف تیم ملی‌پوشان خواهند رفت و همیاری نیز در همین روز از خاتون بم پذیرایی خواهد کرد.

1377