کیان نیشابور صفر-شهرداری سیرجان سه/ سه گل و سه امتیاز سوغاتی از نیشابور

کیان نیشابور صفر-شهرداری سیرجان سه/ سه گل و سه امتیاز سوغاتی از نیشابور

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، شهرداری سیرجان توانست در یک دیدار خارج از خانه کیان نیشابور را شکست دهد و شانه به شانه دیگر مدعیان برای قهرمانی بجنگد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از ظهر امروز وارد هفته ششم خود شد و کیان نیشابور در ورزشگاه خانگی خود میزبان شهردارس سیرجان قدرتمند بود.

سازمان لیگ فوتبال، آسو جواهری را به عنوان قاضی این دیدار برگزید و همچنین ژاله طوفان‌پور، ریحانه آشتاب و مهسا محمدجانی او را در امر قضاوت بازی یاری می‌کردند.

کیان هفته گذشته را با یک پیروزی پرگل جشن گرفت و روحیه خوبی برای بازی مقابل نایب قهرمان آسیا داشت. شهرداری سیرجان نیز چیزی جز سه امتیاز بازی از این دیدار خارج از خانه نمی‌خواست.

مطابق معمول سیرجانی‌ها از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشتند و در طول 90 دقیقه برتری خود را به حریف دیکته کردند. سبزپوشان در این دیدار سه بار به گل رسیدند که سهم افسانه چترنور، 2 و هستی فروزنده یک گل بود.

پیروزی شاگردان مریم جهان‌نجاتی در این دیدار، شمار امتیازات آن‌ها را به 15 رساند و شهرداری هم امتیاز با خاتون و به دلیل تفاضل گل کمتر آن هم با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا، جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد.

تیم کیان نیشابور نیز با این شکست 3 امتیازی باقی ماند و رده دهم جدول را از آن خود کرد. کیانی‌ها هفته آینده باید در سنندج به مصاف زارع باتری بروند. شهرداری سیرجان نیز در خانه پذیرای هیأت فوتبال البرز خواهد بود.

1377